Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Dama" trekker seg unna


Anbefalte innlegg

Jeg ble sammen med en jente i januar. Allerede andre gangen da hun var hjemme hos meg hadde vi sex. Grunnen til at jeg begynte å like henne var på grunn av at hun snakket mye om sex og sånt før vi ble sammen og hun hørtes "heftig" ut i sengen, men hun var også veldig snill og morsom..

Men etterhvert begynte hun å trekke seg tilbake. Hun sluttet å sende meldinger og sa veldig lite på msn. Til slutt ville hun ikke møte meg mer. Da snakket vi en dag på msn og hun sa at hun trengte en pause fordi hun hadde mange ting å tenke gjennom, og hun lovet å kontakte meg da hun var klar igjen. Det gikk noen uker uten å få hørt noenting fra henne. Jeg følte at jeg ikke orket mer og sendte melding til henne at vi virkelig måtte ordne , nå har det gått ca 2 uker siden jeg sendte den meldingen og har ikke fått noe svar.

 

Så tror dere at det virkelig er slutt nå? Og tror dere at hun bare ville ha sex med meg?

Klarer virkelig ikke å komme over dette.. Hun bare "forsvant" på en måte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er slutt. Ta hintet, dude. Virket som hun playet deg heftig.

 

1. hun sluttet å svare på mld

2. hun vil ikke møte deg lenger

3. har ikke svart på den siste mldingen din

4. snakket bare om sex før dere ble sammen

5. hadde sex allerede andre gangen hun var hos deg

 

Les mellom linjene, du.

 

Men hvis du er usikker, så ta heller og snakk til henne f2f å si hva du mener og føler.

Lenke til kommentar
Gjest gutt15

HAHA FY FAEN. AKKURAT DET SAMME SOM SKJEDDE MEG.

 

Møtte en snill jente, hun snakket mye om sex. Vi bestemte oss for å se film hjemme hos meg, hun gikk rett på meg og kledde av meg (men jeg hadde ikke kondomer thi thi). En uke seinere ville hun veldig hjem til meg igjen, fordi hun hadde skaffet kondomer til meg lol. Vi så en film og hadde sex. Hun spurte om vi skulle ha et forhold, jeg svarte ja, 2 uker seinere ville hun ha pause. Jeg tok ikke hintet. Ventet og sendte en meldning, fikk aldri svar tilbake.

 

Så nå sitter jeg her, dette skjedde for 1 mnd siden. Tenker på det litt fortsatt, men alt i alt. Tapte ingenting, efaring for meg :)

 

Jenter har vel en konkuranse om hvor mange de kan lure og pule lol :p

Lenke til kommentar

Ikke samme jente :p Men skulle vært litt morsomt hvis det skulle ha vært det!

 

Jeg og hun traff hverandre på en nattklubb. Hun skillet seg helt ut fra de andre. Og det utstrålet seksualitet av henne. Fikk bare lyst til å ta på henne :innocent:

Også kom hun bort til meg og vi ble kjent, og dagen etter møtes vi igjen og hun ble med meg hjem. Så det gikk ganske fort.

En rar ting var at jeg ikke fikk vite så mye om henne i løpet av disse månedene. Hun ville bare snakke om meg og andre. Hun var ganske "mystisk", men det gjorde henne veldig tiltrekkende..

 

Men tror jeg bare skal glemme henne uansett om det er vanskelig. Hun var virklig helt AMAZING!! Dumt at det måtte ende sånn :thumbdown:

De fleste damer er egentlig helt ville etter sex, akkurat som oss gutter.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du vite at det ikke er den samme jenta? Det høres sånn ut. Det høres ut som ei dame som driver sport i rundlure karer. Jeg setter i hvert fall en femmer på det.

kan jo være at han ene er 15 år(Guest_gutt15_*) og trådstarten møtte henne på en nattklub?

Endret av D02
Lenke til kommentar

Du traff henne på en nattklubb, hva mer forventer du? Ikke akkurat en jente du skal gifte deg med.

Hvorfor ikke? Går ikke gift-bare mennesker ut på byen?

Tja, virker ikke akkurat som det er så mange "gifte-klare" jenter som går på byen, i hvert fall.

Nå er det vel få jenter som går ut med det målet å finne noen å gifte seg med. Giftemål kommer etterhvert. Først må man jo møtes.

Lenke til kommentar

Nå er det vel få jenter som går ut med det målet å finne noen å gifte seg med. Giftemål kommer etterhvert. Først må man jo møtes.

Det var ikke det jeg mente.

Da er det veldig fint om du forteller meg (og alle andre) hva du egentlig mente, så vi kan omformulere oss. Slike innlegg som det du postet nå er fullstendig meningsløse og bidrar ikke til å skape en god debatt for fem flate øre.

Lenke til kommentar

Vel jeg tror også at det er mulig å møte den rette på byn. Men er jo ikke alltid man har flaks.

For noen år siden traff jeg en jente på byn, og vi var sammen i 2 år, men det var jeg som gjorde det slutt :yes:

 

Forresten nå har hun sendt melding til meg, hun sa at hun håpet på å bare være venninnen min og ikke kjæreste og hun beklaget for at det endte sånn. Vet ikke hva jeg skal svare. Kanskje enda mer lureri.. :hmm:

Lenke til kommentar

så du mener alle jenter man møter på byen er tøser? og ikke vil gifte seg etterhvert? Det er fullt mulig å møte den rette selv om man går på byen. Du matcher faen ikke 100% med alle på ONS, men et gullkorn her og der passer man perfekt med ;)

Jeg sier ikke at alle jenter på byen er løse tøser, for det er det ikke. Men flertallet av jentene man treffer på byen kan man rett og slett ikke stole på. Så man skal passe seg litt når man er ute på byen. Jeg drar ut for å ha det moro og hyggelig sammen med venner, ikke for å møte en livsledsager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...