Gå til innhold

Tidenes PC spill


Hva syst du er tidenes beste PC spill?  

202 stemmer

  1. 1. Hva synst du er tidenes beste PC-spill?

    • Football Manager 2010
      10
    • Call of Duty
      22
    • Age of Empires
      21
    • Counter Strike 1.6
      29
    • Half-Life
      43
    • Battelfield
      27
    • Diablo
      24
    • Morrowind
      19
    • StarCraft
      22
    • Monkey Island
      14
    • Civilization
      26
    • The Elder Scrolls IV: Oblivion
      14
    • Heroes of Might and Magic
      15
    • RollerCoaster Tycoon
      11
    • Transporter Tycoon
      14
    • GTA
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig taper, korehoret? ;)

 

Du kan ikke si denne avstemmningen er helt rettferdig, noe avstemmninger burde være?

 

Alle stemmer burde ha blitt slettet da ALLE spill var lagt til, så hadde det vært bedre.

 

Menmen, er jo bare en slags "fanmade" avstemmning så.

 

Men vi må jo huske at dette ikke er den første spesiell uttalelsen fra korehoret i dette forumet og det blir nok heller ikke den siste :hmm:

 

Synes ikke han sier noe feil jeg men..

 

Vi må jo huske at alle har forskjellig interesser og smak innen spill, det som blir valgt til beste til slutt, trenger ikke å være noe alle nødvendigvis liker, bare det flest har stemt på. :hmm:

Lenke til kommentar

kan en moderator slette denne tråden. gir egentlig ikkeno mening. den lista blir jo på minst 100 titler så OP bør lage en ny etter at denne er slettet med beste spillet innen 1 kategori. f.eks FPS for det ser ut som mesteparten har spillt mest innenfor det området.

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar

Dårlig taper, korehoret? ;)

 

Du kan ikke si denne avstemmningen er helt rettferdig, noe avstemmninger burde være?

 

Alle stemmer burde ha blitt slettet da ALLE spill var lagt til, så hadde det vært bedre.

 

Menmen, er jo bare en slags "fanmade" avstemmning så.

 

Men vi må jo huske at dette ikke er den første spesiell uttalelsen fra korehoret i dette forumet og det blir nok heller ikke den siste :hmm:

 

Det er ikkje eg som kommer med spesielle kommentarer...

Lenke til kommentar

:O Så mange valg, klarer ikke bestemme meg ass..

 

Call of Duty, men, det er flere i serien, elsker CoD4, hater MW2..

Er så enig. Er helt imot MW2, CoD3 og CoD5 (bortsett fra zombie-mod), men elsker resten. Men vil si at Call of Duty serien er helt ræva for tida, da de kun beviser at de driter tvert i spillerne, og bryr seg ingenting om hva kjøperne vil ha. Så jeg kan ikke stemme på CoD serien, jeg må kunne stemme kun på CoD4

Lenke til kommentar

Der forsvant Need for Speed.

 

Neste eliminering er på Onsdag

 

Kan du ikke bare fjerne sånn 5-6 stykker om gangen?

 

Kommer jo til å ta et halvt år for du finner noe du nesten kan kalle brukernes favoritt..

 

:thumbup: :thumbup:

 

Fra og med Onsdag forsvinner 2 per gang

 

Det her må være tidenes dårligste avstemning...

Lenke til kommentar

Der forsvant Need for Speed.

 

Neste eliminering er på Onsdag

 

Kan du ikke bare fjerne sånn 5-6 stykker om gangen?

 

Kommer jo til å ta et halvt år for du finner noe du nesten kan kalle brukernes favoritt..

 

:thumbup: :thumbup:

 

Fra og med Onsdag forsvinner 2 per gang

 

Det her må være tidenes dårligste avstemning...

 

+30

Lenke til kommentar

Og du har hørt på ingen av forslagene som er nevnt om hvordan du kunne ha lagd avstemmninga bedre. Har du som en vane å ignorere folk som gir deg tips og råd?

 

Det er ingen vits i å fikse dette forumet. Så når denne avstemningen er ferdig skal eg lage ein ny og 100% skikkelig avstemning

Lenke til kommentar

Det er ingen vits i å fikse dette forumet. Så når denne avstemningen er ferdig skal eg lage ein ny og 100% skikkelig avstemning

Hvorfor ikke begynne helt på nytt, nå i et nytt emne med en '100% skikkelig avstemning'?

Lite aktuelt siden det ville ha vært fornuftig.

Lenke til kommentar

Det er ingen vits i å fikse dette forumet. Så når denne avstemningen er ferdig skal eg lage ein ny og 100% skikkelig avstemning

Hvorfor ikke begynne helt på nytt, nå i et nytt emne med en '100% skikkelig avstemning'?

Lite aktuelt siden det ville ha vært fornuftig.

 

Har allerede startet ny avstemming

Endret av Trinity93
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...