Gå til innhold

Tidenes PC spill


Hva syst du er tidenes beste PC spill?  

202 stemmer

  1. 1. Hva synst du er tidenes beste PC-spill?

    • Football Manager 2010
      10
    • Call of Duty
      22
    • Age of Empires
      21
    • Counter Strike 1.6
      29
    • Half-Life
      43
    • Battelfield
      27
    • Diablo
      24
    • Morrowind
      19
    • StarCraft
      22
    • Monkey Island
      14
    • Civilization
      26
    • The Elder Scrolls IV: Oblivion
      14
    • Heroes of Might and Magic
      15
    • RollerCoaster Tycoon
      11
    • Transporter Tycoon
      14
    • GTA
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEg støtter den.

 

Ok. Vi begynner avstemmingen på nytt.

 

Men eg må ha hjelp av en av dokke til å finne passende kategorier til å dele disse inn i. Vi må ha mellom 4-6 kategorier med 4-7 ulike spill i hver.

 

Hvis eg ikke får noen gode forslag i løpet av dagen blir avstemmingen uendret.

 

Send de på melding eller i forumet.

Endret av Trinity93
Lenke til kommentar

Hvorfor er Oblivion på listen, men ikke Arena, Daggerfall og Morrowind? Personlig synes jeg Arena var best på sin tid da det var det første virkelig unike, åpne RPGet jeg spilte, mens selv Daggerfall og Morrowind bare er mer av det samme. Morrowind på sin side var mye bedre teknisk sett, så jeg hadde veldig mye moro der også. Oblivion ble bare kjedelig. Det ser vakkert ut, men hva hjelper det når verden er så tom og livløs?

Lenke til kommentar

Hvorfor er Oblivion på listen, men ikke Arena, Daggerfall og Morrowind? Personlig synes jeg Arena var best på sin tid da det var det første virkelig unike, åpne RPGet jeg spilte, mens selv Daggerfall og Morrowind bare er mer av det samme. Morrowind på sin side var mye bedre teknisk sett, så jeg hadde veldig mye moro der også. Oblivion ble bare kjedelig. Det ser vakkert ut, men hva hjelper det når verden er så tom og livløs?

 

Morrowind er på lista :tease:

Endret av Trinity93
Lenke til kommentar

Har spilt mange hundre timer med Oblivion, beste RPG spillet jeg noen gang har spilt og spiller det enda.

 

Prøvde Morrowind, men det ble bare sjukt dårlig i forhold, både mtp. grafikk og gameplay.

 

Får kanskje gi det en sjanse til senere :p

 

PS. Morrowind har vært på lista fra starten av :p

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Dårlig taper, korehoret? ;)

 

Du kan ikke si denne avstemmningen er helt rettferdig, noe avstemmninger burde være?

 

Alle stemmer burde ha blitt slettet da ALLE spill var lagt til, så hadde det vært bedre.

 

Menmen, er jo bare en slags "fanmade" avstemmning så.

 

Men vi må jo huske at dette ikke er den første spesiell uttalelsen fra korehoret i dette forumet og det blir nok heller ikke den siste :hmm:

Lenke til kommentar

men hvorfor skriver du Battlefield, Cod og fallout f.eks? du må skrive opp de spesifikke eller så blir det hvilken spillfranchise er best.

 

den lista er føkka.

 

Mangler Fallout 1 og 2. Icewind Dale og Baldurs Gate serien. Mass Effect 2. og hvis det skal inneholde absolutt alt av pc spill så vil jeg legge til Eve Online og Silent Hill 2 og MGS1 (ja SH2 og MGS er porta til pc, så siden MW2 (Cod) står på lista så bør iallefall MGS være på lista.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...