Gå til innhold

Tidenes PC spill


Hva syst du er tidenes beste PC spill?  

202 stemmer

  1. 1. Hva synst du er tidenes beste PC-spill?

    • Football Manager 2010
      10
    • Call of Duty
      22
    • Age of Empires
      21
    • Counter Strike 1.6
      29
    • Half-Life
      43
    • Battelfield
      27
    • Diablo
      24
    • Morrowind
      19
    • StarCraft
      22
    • Monkey Island
      14
    • Civilization
      26
    • The Elder Scrolls IV: Oblivion
      14
    • Heroes of Might and Magic
      15
    • RollerCoaster Tycoon
      11
    • Transporter Tycoon
      14
    • GTA
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er håpløst å kåre tidenes pc-spill når det ikke er delt inn i kategorier/sjangere. Et hvert spill kan være tidenes på forskjellige områder. Når det er sagt skjønner jeg at det bare er for gøy. Men JA poll'en er ekstremt mangelfull pr i dag hva gjelder titler :p

 

Ta feks.

--------

Mafia - ekstremt bra historie, rene filmen.

 

Red Alert 1+2 (som nevnt tidligere) - Klassikere, hvem husker vell ikke tesla coils.

Space Invaders - Tidenes vintage.

 

Sam & Max

Max Payne - Hallo? Bullet-time

 

Rainbow Six

 

Flight Simulator

 

Need for Speed

 

Test Drive

 

Crysis

 

Return to Castle Wolfenstein

 

Medal of Honor (som nevnt tidligere)

 

Leisure Suit Larry

 

Quake

 

Commandos

 

Og sånn kunne jeg holdt på til jeg ble gul og blå i tryne...

Endret av davinci745
Lenke til kommentar

Jeg synes det er håpløst å kåre tidenes pc-spill når det ikke er delt inn i kategorier/sjangere. Et hvert spill kan være tidenes på forskjellige områder. Når det er sagt skjønner jeg at det bare er for gøy. Men JA poll'en er ekstremt mangelfull pr i dag hva gjelder titler :p

 

Ta feks.

--------

Mafia - ekstremt bra historie, rene filmen.

 

Red Alert 1+2 (som nevnt tidligere) - Klassikere, hvem husker vell ikke tesla coils.

Space Invaders - Tidenes vintage.

 

Sam & Max

Max Payne - Hallo? Bullet-time

 

Rainbow Six

 

Flight Simulator

 

Need for Speed

 

Test Drive

 

Crysis

 

Return to Castle Wolfenstein

 

Medal of Honor (som nevnt tidligere)

 

Leisure Suit Larry

 

Quake

 

Commandos

 

Og sånn kunne jeg holdt på til jeg ble gul og blå i tryne...

 

Need for Speed er nå med :cool:

Lenke til kommentar

Problemet her er at vi kun har en stemme. Hvis det er 18-20 alternativ, så burde vi også ha feks 5 stemmer. Det blir litt feil at jeg gir min ene stemme til et spill når jeg mener det er flere som deler førsteplassen. Ved også å gi flere stemmer ser man også fordelingen mellom spillene bedre. ..men er det mulig å få feks 5 stemmer?

Lenke til kommentar

Hva med GTA og Metal Gear Solid?

De var jo i utganspunktet konsoll spill, men de har kommet ut til pc også (MGS fikk bare med første og andre spillet dog...) Så vet ikke om det blir riktig å ha de med? Men jeg har ihvertall lagt igjen maaange timer i alle gta spillene og MGS ;)

Lenke til kommentar

*

 

Need for Speed er nå med :cool:

Av den lange lista hans. Så la du til kun Need for Speed! Hvorfor?

Hvis du først skulle ha lagd en avstemming, så syns jeg du kunne hatt en nominasjons-runde først. Og derretter legge til alle de nominerte spilla inn i førsteposten. Pluss legge de til i avstemmningen. Og f.eks de 15 beste kommer i neste. 10 neste derreter, 5 neste osv. Til man har en vinner.

Lenke til kommentar

Problemet her er at vi kun har en stemme. Hvis det er 18-20 alternativ, så burde vi også ha feks 5 stemmer. Det blir litt feil at jeg gir min ene stemme til et spill når jeg mener det er flere som deler førsteplassen. Ved også å gi flere stemmer ser man også fordelingen mellom spillene bedre. ..men er det mulig å få feks 5 stemmer?

 

Nå kan du stemme på flere

 

Du kan nå stemme på så mange spill du vil men bare en gang på hvert spill. For at du skal kunne gjøre dette må du først slette din stemme for å der etter markere de spillene du vil stemme på og trykke stem

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...