Gå til innhold

Noen som vil dele informasjon rundt flygelederutdanning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer Afoxens! Selv har jeg ikke fått noe svar enda, merker jeg tar det som et hint om at det dessverre ikke ble min tur denne gangen. Vi får se :)

 

Husker de informerte om at Avinor skulle sende ut mail denne gangen på fase 2 ja, siden det er de som tar seg av intervju delen.

 

Er det noen som har fått mail om at de ikke kom videre enda?

Lenke til kommentar

jo ja eg ble og kalt til intervju, noen tanker til hvor mange linjer man putter på CV'n? tenker det ikke er noe vits å prøve å innponere der siden de har deg face2face i halvannen time. Så tenkte eg bare skulle holde den svært kortfattet, så kommer eg frem med sjarmørgliset og smører gutta på hotellet

Lenke til kommentar

Noen som vet om rekkefølgen på intervjuene er tilfeldig, eller om det er seeding?

 

Jeg er kalt inn 0830 den 30. mai, det må jo være den første av samtlige?

 

Det er ingen sammenheng mellom hvordan du scoret på fase 2, og tiden for intervjuet.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er også videre til intervjufasen. Hvilket antrekk (mann) er passende på et slikt intervju?

 

Bare hold deg unna joggebukse og hettegenser, så går det greit. Dress er litt overkill ;)

Ser ikke hva som er galt med hettegenser? Det har jeg brukt på alle intervjuer jeg har vært på i jobbsammenheng... og alle jobber jeg har vært inne på intervju til har jeg fått...

 

Eneste viktige er å ikke se ut som en bajas. Det kan man like gjerne se ut som med en stripete snobbeskjorte med ketchupflekker på.

Endret av Afoxens
Lenke til kommentar

Statusen på opptaket har nå blitt oppdatert.

 

Fase 1 - Datatest: 298 kandidater ble innkalt til fase 1. Av disse deltok 261 (140 menn og 121 kvinner).

128 besto fase 1 (84 menn og 44 kvinner)

Fase 2 - Datatest: 51 besto fase 2 og er blitt innkalt til fase 3, intervju (43 menn og 8 kvinner)

Lenke til kommentar

Jeg følte intervjuet gikk bra, det var i grunnen veldig trivelig. Selvfølgelig, en kan jo ikke vite sikkert før de sender resultatet, men spørsmålene virket aldri som forsøk på å få meg til å snuble. Selvsagt kom jeg på ting i ettertid jeg skulle lagt til, eller forklart bedre, men men. Går med en god følelse samtidig som jeg er heller nervøs.

 

Lykke til i morgen, Afoxens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...