Gå til innhold

Iphone OS 4.0 - Dette er nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ser ut til å virke slik jeg forventet at den skulle virke. Det er en funksjon jeg ikke har hatt behov for før, men som jeg uten tvil kommer til å ta i bruk flittig. Det er mulig at behovet først skapes når jeg har brukt funksjonen før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke MS har multitasking i Windows Phone 7 nå tror jeg det er som å skyte seg selv. Når TIL OG MED Apple har fått multitasking tviler jeg på at det funker uten for MS. Så hvis MS har planer om å utelate multitasking, kom Apple med meldingen i rett tid. MS kan dog få tid til å endre på det.

Nå synes jeg Apple kjører inn i riktig retning. Men jeg ville fortsatt sett widgets på startskjermen.

Skrevet

Endelig kan jeg til den nette sum av 6000 kroner skrive SMS og høre på musikk samtidig. Noen ganger får man i pose og sekk! :new_woot:

Det har du kunne ha gjort hele tiden med iPod-applikasjonen som følger med i iPhone.

Skrevet

Endelig kan jeg til den nette sum av 6000 kroner skrive SMS og høre på musikk samtidig. Noen ganger får man i pose og sekk! :new_woot:

Skal du trolle så kom i hvert fall med riktig pris.

Skrevet

Nå kommer jo salget til å ta av. Jeg hater å si det, men måten Apple har brukt sin iPhone til å tjene penger, er genial. De har gradvis gitt oss det vi vil ha, og nå får vi alt. Selv kommer jeg aldri til å velge iPhone foran (for eks.) Samsung og HTC sine beste. Apple for meg virker så... veldig lite personlig. Av en eller annen grunn :)

Skrevet

Apple for meg virker så... veldig lite personlig. Av en eller annen grunn :)

ALLE har en iPhone, deilig å skille seg ut :p

Gamle telefoner uten fargeskjerm! :w00t:

Skrevet (endret)

Apple for meg virker så... veldig lite personlig. Av en eller annen grunn :)

Kombinasjonen at det ikke er mulig å personliggjøre iPhone med bakgrunner, lyder mm., og at det er blitt en så sykt populær telefon, også for folk som ikke vet opp og ned på telefonen eller at App-store finnes...

""Klart jeg har Facebook på iPhonen min!""

(dette var da et bokmerke i safari)

Hvordan kan man få tak i 4.0 firmware ?? :!: :!:

Ved å vente, og vente og vente og....

Endret av Tore
Skrevet

Ikke jeg heller, men jeg husker da 3.0 var i beta var det noen som registrerte telefoner som utviklertelefoner, innstallerte 3.0 og solgte de dyrt.

Uansett er jailbreaking en ukjent verden for meg :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...