Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18 år og noe "på gang" med ei på 43 år?


Gjest Lurer

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer

Heisann. Jeg lurer på følgende: Lurer på om jeg har noe på gang med ei dame som er 43 år.

Var på besøk hos henne for 2-3 uker siden og vi drakk vel litt for mye vin. Jeg skulle dra hjem utpå kvelden, men hun overtalte meg til å bli igjen. Jeg sa at jeg kunne sove på sofaen, men hun mente at jeg skulle sove i senga sammen med henne. Hun ser jo ganske fin ut så det gikk jeg med på. Hun kledde seg helt naken og ville ha sex. Jeg ville, jeg også, men jeg sa at vi tar det en annen gang. Angrer litt på at jeg ikke tok sjangsen, egentlig. Men det kommer sikkert nye anledninger :) Det skjedde ikke mer enn at jeg tok henne på puppene, ræva og musa + at hun befølte snurrebassen min og suttet på brystvortene. Jeg har vært betatt av henne en stund før dette skjedde, og jeg lurer på om jeg er forelsket i henne nå. Tenker på henne ofte, og har ganske mye kontakt med henne. Både telefonsamtaler, SMS og "face to face" .

 

Hva ville dere gjort i min situasjon? :)

 

Er en gutt på 18, snart 19 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest TRÅDSTARTER

Men noe er lurt å ha i bakhode. Hun er gammel nok til å være moren din!

 

Men likevel, kjør på! Aldren har ingen ting å si her.

 

Har vært inne på samme tankene, og jeg mener at alderen ikke har noe å si...

Lenke til kommentar

Hehe, skal gi et seriøst svar jeg.

 

Er nok bare en liten flørt, så tror ikke du kan forvente noe langvarig og seriøst. Det tror jeg hun også tenker. Hun setter nok pris på en ung pulevenn, og er hu milf. Er det jo bare å gi gass. Drite i fordommene til folk.

 

Men er på 43 har en helt annen livserfaring enn det du har. Det blir litt "rart" på sikt, hvis dere skulle hatt et seriøst forhold. Jeg innbiller meg at hu ville tatt en morsrolle på sikt.

 

Hva med å ta en prat, finne ut hva dere vil. F.eks. si at du er åpen for en flørt og litt sånt, men ikke noe mer. Kan jo være at det er en "one time only" ting også.

Lenke til kommentar

Hei. Normalt skulle man vel tro at alder ikke hadde noe å si da. 18/19 og 43 år. Jaja. Får være opp til hver enkelt egentlig, men uannsett. Tar du det seriøst? Hvis ja. Så må du spørre henne om hun tar det seriøst.

En annen ting er jo hvordan dine foreldre vil ta det om dere da skulle bli et par.

Normalt skulle man kanskje tro at foreldrene til den yngere personen (Deg i dette tilfelle) ikke vil godta et slikt forhold. Som det nok blir nevnt tidligere her så er det kanskje ikke så lurt at dere blir et par hvis det er moren til en kamerat av deg eller noen du kjenner. Tror ikke det tar seg noe særlig bra ut.

 

Lykke til iallefall.

Lenke til kommentar

Høh... var borti noe lignende på båten for noen år tilbake da jeg var i begynnelsen av 20-åra sjøl. Dama var vel rundt de 40, sprek som fy og det var ei natt jeg ikke glemmer med det første. Satan som jeg fikk det.

 

Tviler på at ho TS nevner er ute etter noe langvarig forhold av noe slag, men om det bare er litt moro for ei natt eller to ser jeg ikke noe galt i det hele tatt. (Med mindre, som allerede nevnt, at det er mora til en kompis av deg eller noe sånt)

Lenke til kommentar

Som en del andre er jeg enig i at det mest sansynlig er bare en flørt og du kommer bare til å bli såret hvis du får følelser for henne. Aldersforskjellen er for stor til at det kan bli noe veldig seriøst da, selvom det alltid er en viss sjangs for at alt kan skje, selvom den er VELDIG VELDIG liten. Ha det gøy med henne og gi deg når en av dere blir lei ;)

Lenke til kommentar
Gjest TRÅDSTARTER

Ok. Kanskje ikke så mye bedre, men jaja. Men ser dere seriøst på et forhold eller var det liksom med den ene gangen?

 

Det var noe som skjedde 1 gang, og kommer sannsynligvis til å skje igjen. Har ikke noe i mot det :)

 

Når du sier at det ikke er så mye bedre, så "plager" onkelen meg ofte og sier "nåja, dere er nok veldig forelsket i hverandre" og "dere har sikkert hatt sex mange ganger" osv...Men han sier det på skøy og med glimten i øyet ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Må bare få lov til å sitere fra en sketsj med Harald Eia her..

 

"Når du først har fått smaken på rosiner, så har du ikke lyst på druer."

 

Sånn seriøst så er vel ikke forholdet noe å satse på i det lange løp, men du har en aller tiders mulighet til å lære deg noen tips og tricks fra ett erfarent kvinnfolk.

 

Og så lenge du ikke syns det er pinlig og flaut så, kjør på sier nå jeg :)

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...