Gå til innhold

Lockerz, shipping informasjon


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg er på en side som heter lockerz der man kan få gratis ting, men man må fylle ut shipping informasjon, og jeg vet ikke hva jeg skal fylle ut i state/province boxen, jeg bor i Oslo.

 

jeg er ikke ute etter å reklamere for siden, jeg trenger bare litt hjelp med utfyllingen!

 

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åja, det feltet der ja.

 

Du må skrive NO med store bokstaver, det er veldig viktig eller så kommer ikke ting fram.

 

Jeg har tenkt på en iPod Touch 64GB (hvis de senker prisene igjen, de har nemlig akkurat økt med 4x) ellers så går jeg for en DSi :)

 

Har rundt 1700 PTZ. Har fått T-skjorte i posten da :D

Lenke til kommentar

Åja, det feltet der ja.

 

Du må skrive NO med store bokstaver, det er veldig viktig eller så kommer ikke ting fram.

 

Jeg har tenkt på en iPod Touch 64GB (hvis de senker prisene igjen, de har nemlig akkurat økt med 4x) ellers så går jeg for en DSi :)

 

Har rundt 1700 PTZ. Har fått T-skjorte i posten da :D

 

tuuuuuuusen takk for hjelpen! :D

 

men jeg har hatt feil informasjon på account informasjon nå i et par dager, tror du jeg likevel får t-skjorten siden jeg rettet opp feilen nå?

 

ps. de kommer ikke til å senke prisene, de skal kanskje høyne prisene slik at en xbox 360 går fra 2700ptz til 10 000ptz! :O

 

Åja, det feltet der ja.

 

Du må skrive NO med store bokstaver, det er veldig viktig eller så kommer ikke ting fram.

 

Jeg har tenkt på en iPod Touch 64GB (hvis de senker prisene igjen, de har nemlig akkurat økt med 4x) ellers så går jeg for en DSi :)

 

Har rundt 1700 PTZ. Har fått T-skjorte i posten da :D

 

bare en siste ting, på zip/postal code, har du 47 der??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har alltid pleid å skrive Rogaland...

 

du kan bare skrive to bokstaver i boksen, ikke 8..

 

Nei, jeg har ikke fått noe fra dem etter at jeg endret det til "NO".

 

Hvorfor stresse så utrolig mye med akkurat det? De sa jo selv at det skal stå der :p

 

ok, da stoler jeg på deg, eller de andre folka, og hvis jeg ikke får mac booken min om et par månder så har jeg noen å skylde på ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...