Gå til innhold

Passer Berbatov inn i United?


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kan jo glimtvise av og til, men det er altfor sjelden han gjør det og når han ikke greier det så suger han rett og slett. Ødelegger for medspillerne rett og slett.

 

Forundrer meg ikke at United spillerne blir oppgitte av han.

Det er fordi de ikke er like ignorant og blind som du. Å faktisk ser det alle statistikker sier.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Hahhaha, jada. Se på Berbatov da Hyrlen, se han.

 

Samtidig så er det vel flere som mener det samme som jeg mener og fåtall av det du mener. Så jeg vet ikke hvem som er blind

Jeg har sett han i to år. Han får fortsatt spille, tolker det som at Sir Alex mener det samme som meg. Noe som igjen er en bedre argumentasjon enn din "alle mener det samme som meg".

Lenke til kommentar

Dem ga 300 mill for han, selvfølgelig må dem bruke han da. Er jo også en grunn til at i år har han fått minimalt med spilletid og at vi har lagt over spillestilen vår til 4-5-1. Eller er det ikke en grunn til det? :roll:

 

 

Du kan vel også spørre deg selv, hvorfor klager så mange på Berbatov? Hvorfor ser jeg 99/100 folk som mener det samme som meg?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Det er egentlig bare vær tsånn at han får spille når Rooney er skadet. Og grunnen til at vi har splt 4-5-1 på baner mot lag som vi ALLTID spiler 4-4-2 mot MENS Berba har vært der og klar for å spille sier mye også. Fergie må bruke han av og til fordi vi rett og slett trenger to spisser av og til og har ikke noen bedre valg egentlig. Berba er nesten en katastrofe. Og spesielt mtp. pengene vi brukte på ham.

 

Enig i det innlegget ja Raste.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Dem ga 300 mill for han, selvfølgelig må dem bruke han da. Er jo også en grunn til at i år har han fått minimalt med spilletid og at vi har lagt over spillestilen vår til 4-5-1. Eller er det ikke en grunn til det? :roll:

Veron ble solgt etter først, Sir Alex viser ingen nåde for spillere som ikke presterer. Vi har tre spisser av kaliber. Spille 4-4-2 hele tiden ville vært sjansespill. Vi spilte også 4-5-1 ifjor med både Tevez og Berba på benken. Var det en grunn til det? Ja Sir Alex satser mer og mer kynisk og defensivt orientert i større kamper.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jeg står for det Hyrlen sier og ikke deg i denne omgang Raste.

 

"Majoriteten har alltid feil, og minoriteten har alltid rett" (noe i den duren) - Henrik Ibsen

 

Berbatov har tydelig tillitt hos SAF for hans ferdigheter, statistikken taler for Berbatov og ikke imot. Han får meg til tider til å rive meg i håret når han blåser de enkleste sjanser, men mannen er en skapende kraft. Hvorfor skulle SAF la noen spille på bakgrunn av prisen? En god manager som vi så absolutt må være enige om at SAF er vil gjøre det som er rett for laget.

 

Samtidig vil jeg snu det samme vei mot Hyrlen når det gjelder Carrick. De aller fleste innenfor klubben (spillerne, SAF, trenerapparatet) og flere med bla. Paddy Crerand var enige i at Carrick hadde en flott sesong i fjor. Jeg er av den samme oppfatningen. Han hadde noen horrible kamper, men alt i alt var det en svært god sesong av Michael Carrick.

 

Det er for øvrig svært godt at det er SAF som styrer skuta og ikke oss supportere for da hadde Nani forsvunnet ut for lenge siden. En Nani som blomstrer slik jeg forventet (:p). Nei, gi Berbatov tid og tillitt så vil han vise seg fra sin bedre side. Jeg vingler kontinuerlig når det gjelder den elegante bulgareren, men vi må huske på hvor vanskelig det er for han selv også. Berbatov sliter nok med det enorme presset som har blitt lagt på skuldrene hans og som bare blir tyngre og tyngre med kritikken. Jeg husker en Berbatov i Tottenham som ville satt flere av de horrible avslutningene han har hatt for oss i kassa, en Berbatov som nøt å spille fotball. Det gjelder å finne artisten Berbatov frem igjen. Jeg er helt sikker på at Berbatov kan bli en hit på drømmenes teater.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samtidig vil jeg snu det samme vei mot Hyrlen når det gjelder Carrick. De aller fleste innenfor klubben (spillerne, SAF, trenerapparatet) og flere med bla. Paddy Crerand var enige i at Carrick hadde en flott sesong i fjor. Jeg er av den samme oppfatningen. Han hadde noen horrible kamper, men alt i alt var det en svært god sesong av Michael Carrick.

Å kalle sesongen Carrick hadde ifjor for flott, vel jeg er sterkt uenig. Jeg gir han ok, max. Giggs startet på bekostning av Carrick flere ganger. Carrick ble ifjor transformert fra en god offensiv bidragsyter til en konge av støttepasninger. Den trenden har han fulgt i år.

Lenke til kommentar

"He is distinctive for his skillful, seemingly effortless style of play, which has earned him praise but also a perception as being "lazy". He can regurlarly be seen smoking at the side of the pitch during football matches instead of doing what he is being paid far too much to do, actually score goals or contribute to the team's performance.[5]"

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...