Gå til innhold

Tidenes TV serie


Anbefalte innlegg

Hmmm ser ut til at jeg må starte å laste ned sesong 2 av 24 da.

 

Men må si at jeg digger six feet under. så den for første gang når jeg var i usa, da var den akkurat startet og jeg ble sittende og følge med den en del dager ja.

 

Eneste jeg husker fra gamle dager var at jeg har sett ALLE episodene av alf. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. 24, selv om det blir litt overdrevet til tider, ble liksom litt "get on with it" da det virker som dem bare haler ut tiden ganske ofte, f.eks. kim bauer storylinen var nokså lam. Og jeg gremmes hver gang "three middle-eastern countries" nevnes. Dem tør ikke å fornærme noen ved å nevne landene :roll:

2. babylon 5, vil alltid ha en plass i mitt hjerte.

3. king of queens :D

 

sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta, men må innrømme at det meste er søppel. liker film bedre.

Lenke til kommentar

Hotel Cæsar er jo blåbær i forhold til Neighbours, tror de hadde noe sånn som 15 000 episoder når den gikk i Norge. Eller Days of our Lives (ja, det er en serie og ikke en fiction serie som Joe er med i i friends), tror de har snart send 30 000 episoder eller noe i den dur! Helt sykt! Det er sånn at folk som var med når den startet har daua nå av alderdom, og den sender fortsatt. Såpeserier kan de holde på med i det uendelige.

 

Kan bare fortelle at Neighbours lever i beste velgående her i Australia. Aner ikke hvor mange episoder de har kommet opp i nå men. Ellers tror jeg verdens største såpeserie er "Bold and the Beautiful" eller Glamour eller hva den heter på norsk. Mener å ha lest det et eller annet sted.

 

Ellers er Friends helt konge, blir aldri lei. Ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar

jeg ler meg av stolen når de kommer til datamaskiner og IT generelt. Alle de forbanna blipp blipp lydene som alle PC'er skal lage i filmer. Så utrolig teit.

 

:lol: så sant, så sant. Høres ut som min gamle ibm (8mhz eller.no) med en liten pipelyd hver gang jeg trykket på tastaturet :p

Lenke til kommentar
Anime :woot::woot::woot:

syns veldig mange anime serier er veldig bra jeg.

Merkeligt at ingen andre her syns det(har sett ingen andre som har skrevet det)

Ghost in shell e jo den mest konge av dem alle da syns jeg.

 

forruten anime.

South Park.(var bedre med kenny,greit en stund uten han men litt kjedelig i lengden.)

Macgyver

 

Må bare rette litt på deg.. Kenny døde (på ordentlig) i sesong 5 i en av de siste episodene. Så gikk de inn i sesong 6 hvor "Butters" og etterhvert andre barn skulle erstatte Kenny (tror ep het dr Chaos, Morro). Men.. Etterhvert så dukket bare Kenny opp igjen og er med i sesong 7 (som er i år) som om ingen ting hadde skjedd ... Ingen unnskyldning til å skygge unna SP det da. :smile:

Lenke til kommentar

Det er sykt mange å velge mellom :)

på første er det nok MACGYVER :D

hmm, andre er quantum leap, smallville :p

24, family guy! band of brothers, alias, CSI, friends :p

fikk airwolf dvd vol 1 i helgen, gikk over all forventning :D

pensacola wings of gold og pacific blue!

tenkte jeg skulle se dark angel, taken, x-files s1-9 snart.. bare jeg får tid..

 

og ang 127.x iper, de kan jo bruke uoff ip ranges da, som 10.x.x.x feks, uten å bli saksøkt ;)

Lenke til kommentar

Det er EN serie jeg kan huske at jeg virkelig har likt. Den gikk midt på 80 tallet en gang på Nrk (selvfølgelig). Handlet om en gjeng på reise til jordens indre for å redde solen til de som bor der. Tror den het Shagma. Det var en fransk tegnefilm serie. Alle jeg kjenner i min aldersgruppe og litt oppover husker den (25+). Dersom noen veit hvor jeg kan få tak i denne på dvd eller laste ned så skrik ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...