Gå til innhold

Tidenes TV serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest orden

Like greitt at de slutter med Futurama, liker de nyeste episodene, men som en eller annen sa her, de er ikke så inspirerende som de første. Episodene gjentar seg litt virker det som, dvs. samme hendelser med forskjellige aliens.

Lenke til kommentar
Gjest orden

Kanskje folk her er for smarte til å like slik døll humor som Friends? For meg kunne de sluttet med den for en god stund siden, for tiden er det jo bare snakk om å tene penger på det. Og de spiller på samme humoren opp igjen og opp igjen.

Lenke til kommentar

Mine favoritter:

Star Trek (spesielt TOS, ingen slår Kirk :) )

Red Dwarf

Friends

Futurama/Simpsons

 

ellers ser jeg ikke mye TV, liker egentlig best å laste ned seriene, da slipper jeg å styre livet etter TV-guiden.. Dessuten er det ikke så stor sjanse å få se Star Trek på norske TVer.

 

Jeg har alltid innbilt meg at det er lovlig å laste ned TV-serier tatt opp fra TV, men jeg har blitt litt usikker i det siste. Er det noen som vet hva som gjelder her?

Lenke til kommentar
Gjest orden

Er nok ikke lov. Er jo piratkopiering. TV-kanalene går ut ifra at du skal se seriene på TV så du får med reklamen slik at de kan tene penger og kjøpe inn seriene.

 

Men gjør som du vil, god ide å ikke la TV-guiden styre livet.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid sett på mye serier, men det er få jeg faktisk klarer å huske. Det tyder jo på at de ikke er så veldig bra.

 

Må bare gjenta det mange har sagt før meg jeg; Futurama og Simpsons må være tidenes serier - hvis ikke...nei, glem det.

 

Jo...Pacific Blue har jeg også fulgt med intenst på før (Mest på grunn av Monica og de andre babene).

 

Friends kan jeg heller ikke komme unna egentlig. Holder på å se gjennom samtlige episoder fra og med sesong 1 nå om dagen - midt i eksamensstyret og saker!

Lenke til kommentar

må si at X-Files har vært den klart beste serien i mine øyne(hvis vi ser bort ifra de siste 2-3 sesongene som har vært litt slappe(gjelder også friends))

ellers var jo Star-Trek, Simpsons, og Pizzagjengen digg å se...

 

noe som jeg ser ikke er nevnt er Nikita... (følger ikke med på serien, men ser noen av episodene)

 

og JAG er heller ikke nevnt, ser _alle_ episodene :)

(gamle episoder på mandag 23 tiden og nye episoder på lørdager 19.00)

 

noen som følger med på Nettet, Alias her? er det bra serier?

 

Hvis folket trenger en bra Online tv-guide så anbefaler jeg SOL sin..

http://www.sol.no/underholdning/tvguiden/

Hvis noen har en bedre en, så gjærne spytt ut url :)

 

btw, ingen serie slår Dr. phil :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...