Gå til innhold

Tidenes TV serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Taken er en serie der Spielberg er en av bakgrunnspersonene (veit ikke om den er lagd av han... navnet står der i hvert fall).

 

Følger noen amerikanske familier som på ulikt vis dras inn i Roswell og ufo hendelsen der.

 

12 knallbra episoder med en bra slutt og.

 

Må nok være såpepirat for å få sett serien, men annbefales.

 

Ellers må jeg si at Babylon 5 er beste sci-fi etter min smak tett fulgt av farscape.

 

Selv om sesong 5 av babylon ikke var en stor opplevelse var det greit å få runda av skikkelig og ikke sånn dritt som de har gjort med Farscape.

Lenke til kommentar

Jess da starter vi:

 

Dark Angel, X-Files, Seinfeld, Stargate SG1, Pirates Of Dark Water, Sopranos, Band Of Brothers, Simpsons, Futurama, War And Rememberance, Taken

 

Hmm vanskelig å rangere disse da alle er kanon serier, men toppen vil vel være Stargate SG1, X-Files og Seinfeld

Lenke til kommentar
Synd FOX har kanselert Futurama. Blir ingen ny sesong og da heller ingen ny DVD etter sesong 5.

 

like greit. futurama har bare blitt dårligere og dårligere. jeg rådigget serien i begynnelsen, men nå virker det bare uinspirert..

 

Sammenlignet med nye episoder av The Simpsons virker Futurama langt fra uinspirert :wink: Men joda, noe mer tassent har det vel blitt.

Lenke til kommentar

Vi har jo en liknende tråd her på forumet, og den er kanskje plassert i en litt mer riktig kategori ? :wink:

 

Beste TV-serie

 

Klipper og limer litt derfra:

 

Fasit på de fem beste tv-serier:

 

1: Sopranos

 

2: Seinfeld

 

3: Red Dwarf

 

4: Pompel & Pilt

 

5: Monty Python's Flying Circus

 

 

Boblere: Black Adder, Benny Hill, 24, Simpsons, Bundy, Fawlty Towers, Cheers, Happy Days og Love Boat (den originale fra 70-tallet. Okei, den er litt pinlig, men jeg har endelig innsett det jeg i mange år forsøkte å skjule; jeg så på Love Boat og likte det. Null flaming takk!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...