Gå til innhold

EL: Benfica vs Liverpool 01.04.10


YNWA32

Hvordan gjør Pool det i EL?  

28 stemmer

  1. 1. Hvor langt kommer Liverpool i EL?

    • Blir slått ut av Benfica
      10
    • Ryker ut i semi-finalene
      4
    • Taper finalen
      0
    • Vinner EL 09/10
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en kamp der alt skal gå imot oss, men alt i alt en god kamp til å være 10 mann borte mot benfica. Men vil ikke se Eriksson igjen, makan til drittdommer.

 

Grøss å gru vis dette blir realiteten når PL begynner på tv2, da kjøper jeg heller sky.

 

Da kommer du til å gå glipp av endel PL.

Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig her? Luisão (TV2 surrer, det er ikke David Luiz) får to gule kort i samme situasjon som Babel blir utvist? WTF?

 

Trodde det var to forskjellige kort dette eg. De kommenterte ikke dette på sporten i dag tidlig, og det ser ut til at det kortet som viser på bildet til høgre i artikkelen er til en annen spiller (han som meier torres),

 

Men har kun sett tv2 sporten.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Carragher spilte jo venstreback for Liverpool i store deler av en av de siste Houllier sesongene. Var først da Benitez kom at Carra ble fast midtstopper.

 

Tror det blir Johnson til høyre, Kyrgiakos i midten sammen med Skrtel og Carragher på venstre.

 

Mavinga har ikke Benitez baller til. Han nekter jo å slippe til vårt største talent (Pacheco) så da kommer ikke Mavinga å se snurten av spilletid.

Lenke til kommentar

Carra lyser jo ikke akkurat på HB, så at han skulle være noe bedre på venstre har ejg mine tvil om. Johnson klarer jo faktisk å bruke begge beina veldig bra, så ser ikke på han som noe problem der egentlig. Og vil heller ha Agger et sted på banen enn Skrtel som har vært ute noen uker nå.

 

Mavinga kommer aldri til å spille, det er sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...