Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ennå ikke fått gjort noe med den jævla skruen...

 

Angående kabinettet ditt tror jeg 45mm kan vær en ie Crazy. Ellers har du jo faktisk 2x140 MM i front av kabinettet, så om du fjerner hdd brønnene og modder litt kan du få ganske så finfin kjøling i det kabinettet :)

Kankje det.

 

Ang det i front, så er det noen idiotiske palstfester, men litt modding så går det nok, men tror ikke jeg skal modde dette kabinettet med det første. :p

Lenke til kommentar

Ser ut som om du kun har ca. 50mm å gå på over HK. Du får kanskje plass til en 320/30mm i topp og noen 10mm tykke vifter? Det burde holde til kun CPU ihvertfall med rom for overklokking.

Tror ikke jeg skal modde den så en 360 rad passer. Kan jo bli trangt ved 5,25" baysene da. Tror nok det blir en 280/45mm rad, holder vel for cpu med en del overklokking? Kankje push n' pull med viftene på radiatoren også?

Lenke til kommentar

Joda, det er jo rom for overklokking med lukkede vannkjølere som H50/60 også, som jo har mindre kjøleareal sånn sett. Finn dog frem tommestokken og se hva du har å gå på. Med litt innsats kan ekstern montering av radiator bli ganske stilig også.

 

Hvis du får problemer med 45mm vil nok en god 280/30mm radiator være tilstrekkelig det også så lenge det kun er snakk om CPU.

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Joda, det er jo rom for overklokking med lukkede vannkjølere som H50/60 også, som jo har mindre kjøleareal sånn sett. Finn dog frem tommestokken og se hva du har å gå på. Med litt innsats kan ekstern montering av radiator bli ganske stilig også.

 

Hvis du får problemer med 45mm vil nok en god 280/30mm radiator være tilstrekkelig det også så lenge det kun er snakk om CPU.

Skal begynned med og kjøle ned bare cpu ja. Kan hende det blir på 2 gpu'er senere, men da er det nok nytt kabinett før jeg skal ha vannkjøling på de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...