Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Har lest en del om Aquaero og er på nippet til å bestille, jeg skulle egentlig ha en men de hadde den ikke inne på PPC's når jeg bestilte, så jeg utsatte det og tenkte å spør om noen erfaringer fra forumet her :)

 

Hvordan er dine erfaringer med aquasuite og aquastream XT?

 

Bare lovord så langt :) Pumpen er fullstendig lydløs, spekket med funksjoner, kraftig og av høy kvalitet. Aquasuite kunne vært litt mer brukervennlig, men det gjør jobben. Man får heller ikke utnyttet potensialet noe særlig før man også har Aquaero, poweradjust etc. Med kun pumpen duger det stort sett til å justere frekvens/hastighet og lese av temperaturen på vann og pumpeelektronikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God dag, gutter! Rulles tungt her fortsatt? :)

 

Jepp, spesielt når jeg har fått bestilt! :fun:

Har ikke sett deg på en stund da, What's up?

 

Edit: Gir lett opp litt brukervennlighet for funksjonalitet og stabilitet. Blir nok herlig med en liten "watchdog"

Endret av Diabolicelf
Lenke til kommentar

Eirik har du gitt opp vannkjøling?

 

Har 5 vannrigger oppe her nå etter at jeg måtte demontere SR-2 riggen og sende HK på RMA men den er under montering igjen nå.

Driver og krangler med et 2600k oppsett som BSODer hele tiden selv på stock.:hmm:

Har byttet CPU, ram og PSU uten suksses, den kjører Ubuntu så jeg skal teste win7 før jeg bytter HK.

Kjekt å dobbelt opp av alt når man skal feilsøke.:p

Lenke til kommentar

Nei, ikke gjør det, når jeg så bildet i minjatyr trodde jeg nesten du kun hadde en CPU, sånt kan du da aldeles ikke ha no av!

 

Nå er det jo også vinkelen bildet er tatt fra som kan gi deg den følelsen. Og blokken burde ikke være så lys i fargen når den ikke reflekterer lys. Slik at den vil matche kjøleblokken under på hovedkortet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

 

Har postet her før for en stund siden. Skal sette inn et vannkjøing system i PC'en min, og lurer på dette med kjølevann. MÅ man ha dette kjølevannet som blir solgt på nettsidene som selger vannkjølingsdeler, eller finnes det andre alternativer som en kan få kjøpt på f.eks biltema, og som har de samme egenskapene?

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Hei,

 

Har postet her før for en stund siden. Skal sette inn et vannkjøing system i PC'en min, og lurer på dette med kjølevann. MÅ man ha dette kjølevannet som blir solgt på nettsidene som selger vannkjølingsdeler, eller finnes det andre alternativer som en kan få kjøpt på f.eks biltema, og som har de samme egenskapene?

 

Takk på forhånd!

Batterivann som du får kjøpt på bensinstasjoner funker helt utmerket, men bland litt inn algemiddel.

Lenke til kommentar

Får man kjøpt algemiddel på dyrebutikker?

 

Ja men om det er like bra som det du får kjøpt i HW butikkene vet jeg ikke. Noe sier meg at det ikke er like sterkt fordi det skal brukes sammen med levende fisk.

 

Godt poeng, tror jeg skal prøve meg me slikt man får kjøpt i dyrebutikken, og heller bytte hvis det oppstår alger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...