Gå til innhold

Petter Vaagan Moen (Mjøsas Beckham)


Step_up

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Og der gjorde Mjøsas Beckham det igjen :D . Petter Vaagan "silkefot" Moen med nydelig frispark. Glimrende ball til Sævarsson. Vel Drillo, du kan rette opp tabben du hadde nå nylig ved neste samling ;) . Og Drillo, se hvor iskald han er :yes: .

 

 

PvM har da ingen verdens ting å gjøre på landslaget. Han når jo ikke gamst opp til strømpelesten engang. Greit nok at han har en bra venstrefot, men thats about it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og der gjorde Mjøsas Beckham det igjen :D . Petter Vaagan "silkefot" Moen med nydelig frispark. Glimrende ball til Sævarsson. Vel Drillo, du kan rette opp tabben du hadde nå nylig ved neste samling ;) . Og Drillo, se hvor iskald han er :yes: .

 

 

PvM har da ingen verdens ting å gjøre på landslaget. Han når jo ikke gamst opp til strømpelesten engang. Greit nok at han har en bra venstrefot, men thats about it.

 

 

Det har ikke Moldskred heller, +ett par til. Det trenger jo ikke å være i Gamst sin posisjon. Men han ville vært en god backup til Gamst og ville gjort det bra i en sentral rolle og.

Han er meget god på skudd og pasninger. F.eks er det utrolig at han ikke har flere assist enn han har, dessverre har Branns avsluttere skuffet stort så langt. Han er Branns største sjanseskaper og ville forsvart en plass fra start i alle lag i TL! Er nr.2 av midtbanespillerne på poengligaen og er den mestscorende midtbanespilleren. Hadde Brannspillerne satt flere av sjansene de har fått, så ville han nok ledet poengligaen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

som kommentator så treffende sa:perfekt timet pasning!

 

Så scorer han iskaldt 3-0 og viser hvor briljant han er. Viser bra teknikk og er nok en gang med og bidrar sterkt til at Brann vinner!

Er involvert i alle målene og er nå på andreplass på poengligaen.

Er og på delt andre plass på toppscorerlisten.

 

Rett og slett imponerende ;) . Snart må Brann sitte seg ned ved forhandlingsbordet, for dette er gull :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så scoret han igjen på Søndag :D og var delaktig i 1-0 målet. Så leser jeg i dag at Drillo pisser på PVM ved å utelate han fra troppen :cry: . dette er bare trist :nei: Blir vel litt for optimistisk å håpe på at Solbakken tar over før 2012 regner jeg med(dessverre) Det mest ironiske er at Drillo faktisk tok med en Brannspiller til, men det var Solli :ohmy: . Drillo:Statistikken og formen taler for seg selv. Triller du terninger når du tar ut landslaget eller noe sånt? For dette er bare latterlig :nei:

 

det verste er vel at han sa at han ikke hadde noen ekstremferdigheter???Vel både pasningsfoten, skuddfoten og dødballene er av veldig bra merke...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Han er helt klart en av Branns beste, men det betyr ikke at han er god nok for landslaget. Er enig at det er merkelig at Solli er på landslaget :p

 

Han har vært i storform, kan åpne forsvar og har det lille ekstra som gjør at han alltid er en trussel. Er flere som ikke skulle vært på landslaget hvis han ikke er god nok, noe jeg om mange andre mener at han er .

 

Nei, for han er solgt.

 

 

ja, faen. Det er han. Jeg var jo og diskuterte Moa selv før jeg skrev dette :p

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Er flere som ikke skulle vært på landslaget hvis han ikke er god nok, noe jeg om mange andre mener at han er .
Er da ingen andre her inne som mener det.

 

har ikke bare sagt her inne, men også rundt om i dette vakre land.

Det er noen som kanskje ikke har vært inne på forumet/Brann-forumet en stund, noen som ikke er innom alle trådene, andre lags supportere som ikke pleier å være på Brann-forumet, folk andre steder på nett(nettaviser og andre diskusjonsfora...), folk ute på gaten, og mange andre. Drillo hadde jo vurdert han og, og da er man nær...Og nettopp derfor synes jeg det er helt horribelt at han ikke ble tatt med. man er jo avhengig av at spillerne som starter leverer, siden mange som aldri skulle vært tatt med sitter på benken. Og noen av disse kan man ikke regne med gjør noe bra...Selv på banen gjør han ufattelige uttak synes jeg. Når spillere som gjør juniorfeil i avgjørende kvallikkamper virker å ha fast plass når de aldri skulle vært med, da tror jeg at man ser det beste eksemplet på at vi gleder oss til Ståle kommer!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...