Gå til innhold

Petter Vaagan Moen (Mjøsas Beckham)


Step_up

Anbefalte innlegg

Hvorfor må det være mange spillere jeg misliker? Hvem har sagt at jeg misliker Petter Vaagan Moen? Jeg synes ikke han er god, og spillerbørsene reflekterer jo dette.

 

 

det er tydelig at du kun går inn for å mislike en spiller når du skal ha spillerbørsene til å si alt om hvor god en spiller er.

Det er ganske mange spillere som er bak PVM, og det er jo rimelig åpenbart at du misliker han ut i fra hvordan du snakker om han her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg misliker alle spillere som er dårlige enn Petter Vaagan Moen! There, I said it!

 

Det som er litt morsomt er at du sier han er god, så begrunner noen andre hvorfor de synes han ikke er god, men det de sier teller ikke fordi det ikke passer inn med din oppfatning av ting.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Da får du mange spillere å mislike siden han er på 30.plass :p .

 

vet ikke hvor du tar det siste du skriver fra, men å stille andre debattanter i ett dårlig lys er kanskje en god metode å slå gjennom med sine argumenter på? ikke vet jeg...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jeg har da ikke forkastet noe. Ihvertfall ikke skikkelige argumenter. har jeg sagt noe om at noen er verre enn noen andre ett sted? det eneste jeg har sagt er at du bør argumentere for ditt syn. jeg vet ikke helt hva snakker om, men her er det støvfritt ;) ...

Lenke til kommentar

Herlighet. Enkelt og greit: Petter Vaagan Moen er ikke god nok for landslaget. Greit nok, han har noen gode dødballer i blant, men det tar Gamsten seg av. Vaagan Moen har alt for dårlig teknikk, han kommer seg ikke forbi folk og han har alt for lite fremdrift. Det skal sies at han har spilt bedre de siste kampene, men etter min mening er han ikke god nok for landslaget.

Lenke til kommentar

dårlig teknikk? foruten at han ikke dribler så mye, hvilken del av teknikken er han dårlig på? han slår gode dødballer konstant.

han er stadig ett uromoment for sine motstandere med sin briljante pasningsfot. Mot TIL f.eks, er det utrolig at han ikke hadde minst to assist. Skuddbeinet så du jo mot Stabæk...

 

Hans-o:som sagt er han på 30.plass på dagbladet sin. hvis du ikke vil bruke denne som eksempel, så får vi bare konkludere med at den ikke sier så mye om han som fotballspiller. Selv om jeg synes at 30.plassen er mer betegnende(den 18 beste norske) enn 103 plassen til VG. Om han ikke hadde fått den skaden, så hadde han antageligvis vært høyere på dagbladet sin.

Lenke til kommentar

Torstein har jeg svart...ser heller på PVM's målpoeng enn børsen. Det er mange på børsen til dagbladet som er bak PVM. mange av de er tatt ut på landsen. Kan vi ikke da si at ditt argument om at børsen sier hvor god en spiller er, faller på steingrunn?

 

Han har blant annet flere målpoeng enn Huseklepp. Av norske midtbanespillere er det kun Hoseth som har flere målpoeng. Synes at PVM kunne fått plass fremfor Parr...

Lenke til kommentar

Parr er hentet inn som forsvarer. Drillo er fan av spillere med ekstremferdigheter, og en Huseklepp med Parr på venstrekanten høres langt farligere ut enn Parr og PVM.

 

PVM har vært god når han har trekt inn i banen i år. Dessverre blir det lite overlapp når han gjør dette (ikke at Brann trenger overlapp, ettersom vi ikke har en pøkk som kan heade ballen i boksen).

Lenke til kommentar

Men det var jo ingen overraskelse at han ble snytt for landslagsplass. Drillo gjør helt sinnsyke vurderinger i hvert eneste laguttak. PVM er overmoden for landslaget. Men vi får satse på at Drillo tar til fornuften ved neste uttak og gir PVM den plassen han rettmessig fortjener. Han ville passet perfekt i en indreløperrolle på landsen. Da vil han komme i farlige posisjoner hver gang han har ballen og da kan det ofte gå som mot Stabæk.

Han kan bli veldig mtp å få Norge til EM. Han kan da fort få en avgjørende rolle.

Jeg bare gleder meg til EM-kvalliken starter.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte: "Lag et mål for historien nå, Petter. Gjør noe du kommer til å huske for alltid. Sett den ballen i mål, på 16. mai, på overtid, i Bergen, for Brann! KOMAN!!" Jeg har aldri før klikket så fullstendig. I alle fall ikke som jeg kan huske. Åååh, jeg skulle ønske noen tjommier hadde giddet å ta turen på Stadion med meg i dag.

 

HERLIG!! :D

Endret av Smål
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...