Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Hvilke land har telefon blitt lansert i per til nå? Har sverige fått den? eller evt andre nærliggende land?

 

Mener å ha lest at Nederland har fått den, ellers vet jeg ikke hvilke andre land som pr. idag har fått den her i europa.

 

Hadde faktisk et lite håp om at telefonen skulle være tilgjengelig her i norge idag, men neida :no:

 

 

ja, hadde det jeg også.. Virkelig.. men neida.. har vært helt låst til denne, må ærlig innrømme at jeg har begynt å se meg om etter annet nu.. Har ikke tålmodighet til å vente en hel måned :p

 

Det er ikke så mye annet å velge i hvis du skal android, du har jo HTC Desire som er veldig populær, men jeg skal klare å stå løpet ut :)

 

PS. Hvis 1.Juli er dato'en så er det bare 3 uker til det.

 

hehe, ja.. men tre uker er akkurat 2 uker og 6 dager for mye for min del.. :p Men for en gangs skyld, skal jeg holde ut og klare det! Virkelig interessert i denne telefonen.

 

Desire er utelukket uansett. Måtte evt blitt X10 eller milestone av alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig sikker på at den kommer etter 1.Juli. Sett flere nå som har bekreftet 5-7.Juli.

 

Hvorfor skal det være så sabla vanskelig å få lansert den her, når det er lansert så mange andre steder?

 

Og hva med Sverige, eller andre nært-liggende land, kommer release til å bli tidligere hos dem?

Lenke til kommentar

Merkelig å utsette det så på tampen i 3 uker, skulle tro nettbutikker spekulerte hardt i at folk kjøpe før ny info kom!

 

Men uansett har jeg nå bestemt meg å vente på følgende:

- finalproduct reviews

- brukertilbakemeldinger

- 16GB utgave

- Utragbar qwerty utgave

- At TomTom lanserer for Android (ikke nødt)

- Froyo (men ser ann det andre)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Merkelig å utsette det så på tampen i 3 uker, skulle tro nettbutikker spekulerte hardt i at folk kjøpe før ny info kom!

 

Men uansett har jeg nå bestemt meg å vente på følgende:

- finalproduct reviews

- brukertilbakemeldinger

- 16GB utgave

- Utragbar qwerty utgave

- At TomTom lanserer for Android (ikke nødt)

- Froyo (men ser ann det andre)

 

Hvis man skal begynne å spekulere i tid her, hvor lang tror du dette tar, når Froyo og qwerty skal integreres i tillegg? Snakker man måneder, uker senere eller hva? :)

Endret av larhog
Lenke til kommentar

Lanseringsdatoen i England er nok 150610 (forventet levering). http://www.engadget.com/2010/06/11/samsung-galaxy-s-taking-uk-pre-orders-vodafone-promises-june-15/

 

Skjønner ikke hvorfor Norge alltid er sist i køen :D

 

Jeg sendte mail til Samsung Norge og spurte når telefonen er i salg her i Norge, og her er svaret jeg fikk.

 

Hei

Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

Vi har ikke fått noen eksagt dato når denne modellen kommer. Den vil
komme i løpet av Juni/Juli.



Med vennlig hilsen
Samsung support


Samsung support
Tel: 815-56 480
Hjemmeside www.samsung.no


Samsung Electronics Nordic

Lenke til kommentar

i følge mobilen.no

 

Vi fikk også vite at Galaxy S kan streame video til en DLNA-mottaker i HD-oppløsning, og at telefonen i tillegg har HDMI-utgang for kablet tilkobling til HD-TV.

 

HDMI utgang??

 

en kommentar fra mobilen.no..

 

"Hei! Det er ingen HDMI-port på Galaxy S, men Samsungs porteføljeansvarlige sa under lanseringen at du kan ta ut HD-signal via microUSB-porten. Jeg antar at det betyr at det er mulig å bruke en adapter. Men den som lever får se. Om et par uker skal telefonen være i salg PS. Samsung opplyser også at de har gjort en endring på hardwaren i siste sekund. Det betyr at telefonen ikke får et glass som er buet helt nederst, slik det var på telefonene som ble vist i Zurich. I stedet blir det et helt flatt glass, som skal være sterkere enn det buede."

 

 

noen som vet om den har flatt/buet glass eller plast skjerm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...