Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har begynt å svirre noen rykter om at Samsung ikke kommer til å oppgradere Galaxy S I9000 til Android 2.2.

Dette bekymrer meg litt, da to av grunnene til at jeg vil ha Samsung sin I9000 er pga Android 2.2 og Super Amoled.

 

Jeg håper dette ikke stemmer. Det er ikke kommet offisielt fra Samsung heller da, men man vet aldri. Samsung er ikke kjent holde på sine lovnader.

 

Link til ryktene.

 

Fra SamsungFirmware...

Lenke til kommentar

Det har begynt å svirre noen rykter om at Samsung ikke kommer til å oppgradere Galaxy S I9000 til Android 2.2.

Dette bekymrer meg litt, da to av grunnene til at jeg vil ha Samsung sin I9000 er pga Android 2.2 og Super Amoled.

 

Jeg håper dette ikke stemmer. Det er ikke kommet offisielt fra Samsung heller da, men man vet aldri. Samsung er ikke kjent holde på sine lovnader.

 

Link til ryktene.

 

Fra SamsungFirmware...

 

 

Hmm, håper det stemmer bedre enn andre rykter :hmm:

Lenke til kommentar

Mao. gjør jeg bare lurt i å vente på minst 16GB utgaven.

 

Vente bare for å få 8GB ekstra intern minne?

Hva er poenget med det? Du kan jo kjøpe 32GB minnekort til 8GB utgaven

da har du jo 36GB minne totalt, burde holde lenge.

 

Hvis du skal vente, bør du ikke vente på eventuelt pro utgaven med full tastatur, kamera blitz etc?

Lenke til kommentar

Spørs om jeg gidder vente til nyttår på qwerty, men kanskje.

 

Ikke bare for å få 8 mer internlagring, men dobbelt så mye :p

 

Tror du vi må vente helt til nyttår på pro-utgaven? Jeg skulle gjerne sett at den kom ut allerede nå i sommer, men nyttår kan bli hardt ja. :!:

Lenke til kommentar

Nå har hvertfall Elkjøp og Lefdal fått den i sin nettbutikk og er forventet 22.06. til kr.4995,-

 

Veldig usikker på når denne kommer ut i Norge altså:

Chat med Samsung:

 

Lars:

Hej Emi. Jag heter Lars. Hur kan jag hjälpa dig?

Emi:

Har forhandelere fått bekreftet levering i forbindelse med samsung galaxy s (i9000)

Lars:

Nej inte i dagsläget, men i början utav Juli är det tänkt att den telefonen ska släppas till alla återförsäljare.

Emi:

De fleste nettbutikker i norge skriver 21. Juni ubekreftet, er dette helt feil?

Emi:

De endret nylig fra 1 juli til 21 juni...

Lars:

Ja vi har inte fått den informationen än hit så det kan vi inte bekräfta i dagsläget. Men början av Juli är den informationen vi har.

Emi:

Så, stemmer det at den ikke kan oppgraderes til Android 2.2?

Lars:

Det är bekräftat att det kommer komma en uppdatering till Android 2.2 till Galaxy S.

Emi:

Uansett, da vet jeg at nettbutikkene oppererer med datoer som er tatt ut av det blå, de spiller om å få mest mulig forhåndsbetillinger,

Lars:

Ja precis, det verkas så. Men i början av Juli är det tänkt att den ska släppas i butik.

Emi:

Takk for hjelpen, og ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar

Nå har hvertfall Elkjøp og Lefdal fått den i sin nettbutikk og er forventet 22.06. til kr.4995,-

 

Veldig usikker på når denne kommer ut i Norge altså:

Chat med Samsung:

 

Lars:

Hej Emi. Jag heter Lars. Hur kan jag hjälpa dig?

Emi:

Har forhandelere fått bekreftet levering i forbindelse med samsung galaxy s (i9000)

Lars:

Nej inte i dagsläget, men i början utav Juli är det tänkt att den telefonen ska släppas till alla återförsäljare.

Emi:

De fleste nettbutikker i norge skriver 21. Juni ubekreftet, er dette helt feil?

Emi:

De endret nylig fra 1 juli til 21 juni...

Lars:

Ja vi har inte fått den informationen än hit så det kan vi inte bekräfta i dagsläget. Men början av Juli är den informationen vi har.

Emi:

Så, stemmer det at den ikke kan oppgraderes til Android 2.2?

Lars:

Det är bekräftat att det kommer komma en uppdatering till Android 2.2 till Galaxy S.

Emi:

Uansett, da vet jeg at nettbutikkene oppererer med datoer som er tatt ut av det blå, de spiller om å få mest mulig forhåndsbetillinger,

Lars:

Ja precis, det verkas så. Men i början av Juli är det tänkt att den ska släppas i butik.

Emi:

Takk for hjelpen, og ha en fortsatt fin dag!

 

Bra at de iallefall kan bekrefte Android 2.2.

Men det virker ikke som han fra Samsung er skrå sikker i sin sak anngående lansering i Norge, men vi får se hva som skjer.

 

Litt merkelig at Samsung ikke vet en dato om når den kommer.

 

Scenariet blir vel omtrent slik pr. idag uten en dato:

 

Engang i fremtiden, dato år ukjent.

 

Lastebilsjåfør: Hei, vi har en pakke til deg fra Sør Korea, venligst signer her...

Samsung: Åh, ja, denne har vi ventet på...

Lastebilsjåfør: Her er pakken, ha en god dag videre.

Samsung: Takk.

 

Samsung: På tide å melde fra om at pakken er kommet og sende telefonene videre til butikkene.

 

Engang langt inn i fremtiden

 

Komplett o.l: Oi, der kom jo telefonene, på tide å sende de ut....

 

Enda lengre inn i fremtiden

 

Posten: Hei, vi har en pakke til deg... signer her.

Meg: Åh pakke til meg, kan ikke huske å ha bestilt noe jeg....

Posten: Det står ditt navn her, og den er betalt.

Meg: Åh ja, stemmer, det var jo den telefonen, men den trenger jeg jo ikke, har fått tak i en slik for lenge siden fra England... :thumbup:

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Jeg får et lite håp pga det altså... : )

 

Videre har http://twitter.com/SamsungFirmware en del info om 2.2 til SGS.

 

edit:

 

Nå får vi de snart håper jeg! : :dribble:

http://www.mobili.no...jopt-galaxy-s/ 

 

 

http://mobilen.no/wi...id=44798 Nærmer seg nok nå!

 

De svenskene på flyplassen som filmer landing av flyet må være mer desperate enn mange andre.

Litt kult at flyet has "S" logo'en på flyet, mitt fly er lastet med Samsung I9000 Galaxy S :thumbup:

 

Satser på at neste uke blir uken hvor det skjer. Mye tyder på det, med mindre svenskene har tatt alle telefonene selv :hmm:

Lenke til kommentar

For de som lurer på noe kan en stille spørsmål til Samsung live her

 

Jeg har fått svar det som jeg lurer på, og det var følgende.

 

Telefonen er på vei til butikker i Norge, dato kunne de ikke si, men jeg tipper neste uke er bankers.

 

Android 2.2 kommer, men det er ikke satt noen dato enda.

 

Swype kommer i løpet av sommeren med svensk ordliste, tipper at norsk ordliste også kommer samtidig.

 

Samsung bekrefter norsk Swype samtidig med svensk.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...