Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

i følge mobilen.no

 

Vi fikk også vite at Galaxy S kan streame video til en DLNA-mottaker i HD-oppløsning, og at telefonen i tillegg har HDMI-utgang for kablet tilkobling til HD-TV.

 

HDMI utgang??

 

en kommentar fra mobilen.no..

 

"Hei! Det er ingen HDMI-port på Galaxy S, men Samsungs porteføljeansvarlige sa under lanseringen at du kan ta ut HD-signal via microUSB-porten. Jeg antar at det betyr at det er mulig å bruke en adapter. Men den som lever får se. Om et par uker skal telefonen være i salg PS. Samsung opplyser også at de har gjort en endring på hardwaren i siste sekund. Det betyr at telefonen ikke får et glass som er buet helt nederst, slik det var på telefonene som ble vist i Zurich. I stedet blir det et helt flatt glass, som skal være sterkere enn det buede."

 

 

noen som vet om den har flatt/buet glass eller plast skjerm?

 

Bare å bruke Nokia TV-Out kabel

 

 

Men det er nok kun SD kvalitet.

Endret av 4arm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i følge mobilen.no

 

Vi fikk også vite at Galaxy S kan streame video til en DLNA-mottaker i HD-oppløsning, og at telefonen i tillegg har HDMI-utgang for kablet tilkobling til HD-TV.

 

HDMI utgang??

 

en kommentar fra mobilen.no..

 

"Hei! Det er ingen HDMI-port på Galaxy S, men Samsungs porteføljeansvarlige sa under lanseringen at du kan ta ut HD-signal via microUSB-porten. Jeg antar at det betyr at det er mulig å bruke en adapter. Men den som lever får se. Om et par uker skal telefonen være i salg PS. Samsung opplyser også at de har gjort en endring på hardwaren i siste sekund. Det betyr at telefonen ikke får et glass som er buet helt nederst, slik det var på telefonene som ble vist i Zurich. I stedet blir det et helt flatt glass, som skal være sterkere enn det buede."

 

 

noen som vet om den har flatt/buet glass eller plast skjerm?

 

Bare å bruke Nokia TV-Out kabel

 

 

Men det er nok kun SD kvalitet.

 

 

Får håpe det kommer et adapter til microUSB-porten så vi kan få HD da...

Lenke til kommentar

ser ut som launcher pro funker på galaxy s.. får de som ikke liker TouchWiz 3.0 UI kan installere launcher pro..

 

 

vist her

 

Funker ikke :S

 

Er det forresten noen store nyheter om lansering i Norge per dags dato?? Anyone? Begynner å bli noe smått rastløs og utålmodig nå..

 

Tror du må smøre deg med tolmodighet.

 

Les her

 

England venter enda på sine telefoner, og jeg tror ikke skandinavia er foran England.

Lenke til kommentar

ser ut som launcher pro funker på galaxy s.. får de som ikke liker TouchWiz 3.0 UI kan installere launcher pro..

 

 

vist her

 

Funker ikke :S

 

Er det forresten noen store nyheter om lansering i Norge per dags dato?? Anyone? Begynner å bli noe smått rastløs og utålmodig nå..

 

Tror du må smøre deg med tolmodighet.

 

Les her

 

England venter enda på sine telefoner, og jeg tror ikke skandinavia er foran England.

 

gaaahh... det er begrenset hvor mye negativitet, relatert til lanseringen av I9000 jeg takler nå..

Endret av larhog
Lenke til kommentar

gaaahh... det er begrenset hvor mye negativitet, relatert til lanseringen av I9000 jeg takler nå..

 

Hmm, ja du kan så si. Ufattelig at det ikke kan komme en dato for når den er i butikkene.

Er nesten så jeg begynner å lure på om telefonene er produsert i det hele tatt, siden Samsung ikke kan komme opp med dato'er.

 

Eller så stikker Singapore og omegn av med alle telefonene som skulle vært sendt til europa :hmm:

 

Det er nesten så jeg snart mister troen på Samsung, og kjøper meg en HTC Desire i stedet for. Hvorfor har de hatt lanserings party hvis telefonen ikke finnes enda, etter min mening burde den vært i salg dagen etter lanseringsen :mad:

Lenke til kommentar

La merke til det samme sjøl, det er jo oppløftene. Håper bare det er noe hold i det, så de ikke plutselig går tilbake til 1. juli igjen som jeg hadde forberedt meg mentalt på :p

 

Sjæl.. men basert på tidligere erfaringer utifra denne lansering, er ingenting sikkert :( Men la merke til dette selv.. Noen andre som har lagt merke til at noen har fått bekreftede datoer? nevner bl.annet ludostore.no. Dato blir opp til dere å observere. Vil ikke skuffe noen, men om dette er noe de har fått bekreftet eller en automatisk generert "antatt på lager" eller lignende er vel ikke godt å si. Noe senere, men tror jeg skulle klart å holde meg så lenge også.

Lenke til kommentar

Vanskelig å si når Galaxy S kommer. Gikk gjennom nettbutikkene som har registrert produktet i prisguiden, og fikk følgende datoer:

 

mShop: 25.06.10

cdon.com: 28.06.10

Komplett/Mpx: 21.06.10

Amentio: 18.06.10

Dustinhome: 21.06.10

NetShop: 28.06.10

LudoMobil: 09.07.19

NetonNet: 21.06.10

Datakjeden: 25.06.10

Multicom: 25.06.10

Dataspesialisten: 25.06.10

PcExpress: 01.07.10

 

Kun LudoMobil har bekreftet sin dato, men tror man skal ta den med en klype salt :p Men skal man tro majoriteten av nettbutikkene, så kommer den vel kanskje i Juni? :) La oss håpe!

Lenke til kommentar

Det har begynt å svirre noen rykter om at Samsung ikke kommer til å oppgradere Galaxy S I9000 til Android 2.2.

Dette bekymrer meg litt, da to av grunnene til at jeg vil ha Samsung sin I9000 er pga Android 2.2 og Super Amoled.

 

Jeg håper dette ikke stemmer. Det er ikke kommet offisielt fra Samsung heller da, men man vet aldri. Samsung er ikke kjent holde på sine lovnader.

 

Link til ryktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...