Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

TomTom Navigator for mobile devices er et viktig kriterie for meg ja. Jeg kjøper meg ikke en dyr telefon med innebygd GPS uten å kunne bruke det videre.

 

Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor det må være TomTom, du må jo kjøpe det på lik linje med andre slike tjenester, eller er det noe jeg ikke forstår her?

 

Og slik jeg kan se, har ikke TomTom navigasjon for Android, med mindre jeg har oversett noe.

 

Jeg lurer på om GPS'en i Galaxy S er god nok til å brukes i bil, da min Nokia N97 mister signalet hele tiden, og må søke inn på nytt, noe som kan ta tid noen ganger når bilen er i bevegelse.

Mulig det er noe galt med antennen på min N97 slik som mange har/hadde. Har ikke giddet å reklamere på det, da jeg ikke bruker GPS'n i N97.

Og nå skal den legges på hylla så fort Galaxy S'n min er i hus.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ICS:

Jeg har en ekstern, liten og portabel satelittmottaker som jeg bruker med Nokia E51 over BT hvor jeg har installert TomTom Navigator og fungerer helt ypperlig til bilnavigering. Så om den interne satelittmottakeren i i9000 er for dårlig er det ikke noe problem.

 

Men du forstår ikke hvorfor man vil beholde et system og en software man er fornøyd med og har brukt i lang tid? Det virker for meg som en ganske vanlig praksis.

 

Bilnavigering via TomTom er et viktig kriterie for mitt valg av telefon. i9000 kunne blitt en ypperlig oppgradering også på denne siden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Gleder meg svært til denne telefonen ankommer markedet. Syns nettbutikker bør begynne å sette ut priser slik at jeg ikke trenger å fundere på det også :p Prisen er det eneste som kan få meg vekk fra denne.

 

 

Det har de da allerede?

Bare et mindretall.

Lenke til kommentar

Gleder meg svært til denne telefonen ankommer markedet. Syns nettbutikker bør begynne å sette ut priser slik at jeg ikke trenger å fundere på det også :p Prisen er det eneste som kan få meg vekk fra denne.

 

 

Det har de da allerede?

Bare et mindretall.

 

Med markedet, regner jeg med at det er internasjonalt vi diskuterer? Ikke norge? :p

Lenke til kommentar
by Rob Jackson on August 20th, 2009

Android Forums members have been wondering about TomTom for Android since November 2008. It’s time for that discussion to continue as TomTom execs have clearly implied the company is working on a TomTom Android application:

 

“We cannot ignore such a successful platform as Android. HTC is an important partner of ours and Android is becoming increasingly important too.”

 

Gjelder bare å se hvor lenge de bruker på dette. Dette utsagnet er snart et år gammelt.

http://phandroid.com/2009/08/20/tomtom-android-application-on-the-way/

 

 

EDIT

hmm

TomTom: Jury still out on iPad Satnav version, keeping quiet on Android

Big screen GPS illegal in some US states, while Android fans left waiting 2 March 2010 9:44 GMT

 

....

 

Meanwhile TomTom has refused to answer questions on whether or not the company will be releasing an Android version of its popular iPhone GPS software.

 

The GPS maker refused to be drawn on questions of whether it were developing an app in a recent interview with Pocket-lint or even whether it was steering clear altogether.

 

 

Jaja, da blir det ikke noen dyr Android telefon på meg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...