Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, ikke snakk om at jeg for tilbud om oppdatering til NEE 2.2.1 fra Kies 2.0.0.11014_49.

I følge XDA-tråden er den her i dag.

 

Er kjent med at LauncherPro og lagfix må deaktiveres for å bruke Kies til oppdatering. Men skal man ikke kunne SE oppdateringen (ikke innstallere) med lagfix i drift? Gidder liksom ikke avinnstallere lagfixen bare for å SE om oppdateringen virkelig tilbys meg.

Lenke til kommentar

Jeg spoofa med NEE for å legge inn 2.2.1 (JS3) tidligere i år. Har egentlig TEN. Hvordan får jeg lagt inn nyeste oppdatering slik at produktkoden blir TEN?

 

Når 2.2.1 kommer på kies i Norge må du legge inn riktig csc fil med odin (XXE) eller legge inn norsk 2.2.1 fra samfirmeware.com med tilhørende CSC.. Da vil du kunne oppdatere som vanlig fra Kies senere.. Men det er jo ingen vits å oppdatere via Kies, når man hele tiden kan ha siste FW fra Odin...

Lenke til kommentar

Supert. Får oppdatere senere. Noen merkbare forskjeller?

 

Vanvittig forskjell hos meg, iallefall. Plutselig er hele mobilen sånn ca supersmooth. GPS virker også å låse mye, mye raskere. YMMV, seff, men jeg er iallefall superfornøyd (inntil videre... )

Høres bra ut, da min er begynt å bli rimelig seig.. Håper KIES er venn med meg idag.. Ser andre har problemer.

Lenke til kommentar

Til dere som nå har fått oppdatert firmware, hvilken versjon får dere i info om telefonen etterpå?`

 

Min telefon som ble oppdatert til 2.2.1 i Januar har følgende.

 

Grunnbåndsversjon: I9000XXJPY

Kjerneversjon: 2.6.32.9 - root@SE-S608 #2

Build nummer: Froyo XWJS3

 

Jeg har spoofa til NEE, men får ikke mulighet til å oppdatere firmware.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Prøvde nå den andre SGS'en vi har, og den har NEE. Ingen oppdatering tilgjengelig på den. Så da må nok de med NEE vente litt til...

 

Hva var egentlig forskjellen på XEE og NEE?

 

XEE er region koden for Sverige. NEE er jeg ikke sikker på, men kanskje det er Finland.

 

TEN er Norge.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...