Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Jeg spoofa med NEE for å legge inn 2.2.1 (JS3) tidligere i år. Har egentlig TEN. Hvordan får jeg lagt inn nyeste oppdatering slik at produktkoden blir TEN?

 

Når 2.2.1 kommer på kies i Norge må du legge inn riktig csc fil med odin (XXE) eller legge inn norsk 2.2.1 fra samfirmeware.com med tilhørende CSC.. Da vil du kunne oppdatere som vanlig fra Kies senere.. Men det er jo ingen vits å oppdatere via Kies, når man hele tiden kan ha siste FW fra Odin...

 

Men hvor finner jeg csc filene? Og hvordan legger jeg den inn med kies? Du mente vel xee å ikke xxe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor får jeg ikke oppdatert gjennom kies etter at jeg har lagt inn 2.2.1 (JS3)tidligere i år?

 

Vist jeg prøver spoofe til en annen produktkode får jeg opp at jeg ikke får lov til å oppdatere samme hvilken produktkode jeg prøver.

 

Hva må jeg gjøre for å oppdatere gjennom kies?

Lenke til kommentar

Herre Jesus, brukt en time på å fikse telefonen nå. Bricka hele dritten, og er tilbake på 2.1 med engelsk nå. Nå må jeg leke med Kies, og spoofe hele greia til XEU. Hvis Kies klarer å gjenkjenne telefonen. Faen at det er mulig.

 

Edit: Fuck Kies, får vel bli Odin. Hvor finner jeg nyere firmware, med PIT-fil?

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ikke oppdatert gjennom kies etter at jeg har lagt inn 2.2.1 (JS3)tidligere i år?

 

Vist jeg prøver spoofe til en annen produktkode får jeg opp at jeg ikke får lov til å oppdatere samme hvilken produktkode jeg prøver.

 

Hva må jeg gjøre for å oppdatere gjennom kies?

Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ikke oppdatert gjennom kies etter at jeg har lagt inn 2.2.1 (JS3)tidligere i år?

 

Vist jeg prøver spoofe til en annen produktkode får jeg opp at jeg ikke får lov til å oppdatere samme hvilken produktkode jeg prøver.

 

Hva må jeg gjøre for å oppdatere gjennom kies?

 

Tror ikke du kan spoofe, Samsung har blokkert oppgradering via Kies 1.5xxxxxx så nå må man bruke Kies 2.0xxx.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, men hvordan får jeg endret produktkoden min tilbake til TEN som er min orgianle? Jeg har nå NEE!!!

 

Men når det kommer oppgradering til NEE gjennom kies så skal det funke alikevel om jeg brukte spoof sist jeg oppgraderte?

 

Når oppdateringen er tilgjengelig for NEE, vil du kunne oppgradere som normalt. I følge swedroid.se tyder det på at ny firmware for NEE vil komme i uke 11, altså neste uke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja jeg har oppdatert til siste firmware i dag og ja det står tie i steden for tir på kalendern

 

Til de som har fått oppdatert siste firmware, er teksten riktig i kalenderen for Tirsdag, eller står det fremdeles Tie?

 

Liten bagatell, men bare noe jeg vet folk har kommentert tidligere at de ikke klarer å oversette alt riktig på norsk.

Lenke til kommentar

Ok, men hvordan får jeg endret produktkoden min tilbake til TEN som er min orgianle? Jeg har nå NEE!!!

 

Men når det kommer oppgradering til NEE gjennom kies så skal det funke alikevel om jeg brukte spoof sist jeg oppgraderte?

 

Når oppdateringen er tilgjengelig for NEE, vil du kunne oppgradere som normalt. I følge swedroid.se tyder det på at ny firmware for NEE vil komme i uke 11, altså neste uke.

Ok, men er det noen måte å endre produktkoden tilbake til TEN?

Lenke til kommentar

ja jeg har oppdatert til siste firmware i dag og ja det står tie i steden for tir på kalendern

 

Til de som har fått oppdatert siste firmware, er teksten riktig i kalenderen for Tirsdag, eller står det fremdeles Tie?

 

Liten bagatell, men bare noe jeg vet folk har kommentert tidligere at de ikke klarer å oversette alt riktig på norsk.

Faen meg utrolig.

Lenke til kommentar

 

Når oppdateringen er tilgjengelig for NEE, vil du kunne oppgradere som normalt. I følge swedroid.se tyder det på at ny firmware for NEE vil komme i uke 11, altså neste uke.

Endelig et svar på k*keriet. Har prøvd ørten ganger i dag å koble opp for å sjekke. Takker

 

Hadde egentlig ikke tenkt å irritere meg denne gangen, bare vente stille og pent til de slapp NEE... Men ærlig talt, det virker som om de PRØVER å gjøre folk irritert med denne totalt random utrullingen av oppdateringer! Hva i hule kan være det store problemet med å slippe til norske, svenske og (kanskje) finske produktkoder på en gang??????

 

Er det enorme programmeringsmessige forskjeller i updaten, eller er de redd for at 486'en de bruker som server skal knele fordi for mange laster ned på en gang?

 

Vurderer å lære meg dette Odin-opplegget bare på trass...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen, telefonen er unbricka med 2.1 JM1/JM2 etter masse rot. Pokker heller, får jeg den til 2.2 med norsk firmware skal jeg ikke røre den før KRP oppdateres (noe som skjer snart ifølge XDA). Dreit meg så sykt ut i Odin.

 

Lærepengen er følgende, skal du bruke Odin så vet hva faen du driver med. Til det er det bare å ha masse fritid, for dette er krevende. Føler meg som en idiot nå...

 

Edit:

 

Telefonen gjenkjennes ikke i Kies 2.0. Hva i huleste skal jeg gjøre nå?

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Ok, men hvordan får jeg endret produktkoden min tilbake til TEN som er min orgianle? Jeg har nå NEE!!!

 

Men når det kommer oppgradering til NEE gjennom kies så skal det funke alikevel om jeg brukte spoof sist jeg oppgraderte?

 

Når oppdateringen er tilgjengelig for NEE, vil du kunne oppgradere som normalt. I følge swedroid.se tyder det på at ny firmware for NEE vil komme i uke 11, altså neste uke.

Ok, men er det noen måte å endre produktkoden tilbake til TEN?

????

Lenke til kommentar

Fy faen, telefonen er unbricka med 2.1 JM1/JM2 etter masse rot. Pokker heller, får jeg den til 2.2 med norsk firmware skal jeg ikke røre den før KRP oppdateres (noe som skjer snart ifølge XDA). Dreit meg så sykt ut i Odin.

 

Lærepengen er følgende, skal du bruke Odin så vet hva faen du driver med. Til det er det bare å ha masse fritid, for dette er krevende. Føler meg som en idiot nå...

 

Edit:

 

Telefonen gjenkjennes ikke i Kies 2.0. Hva i huleste skal jeg gjøre nå?

 

Med mindre du har totalbricket den, start i download mode og bruk Odin akkurat slik du ellers ville gjort. Det gjorde jeg når jeg brukte en gammel versjon av Odin som kun klarte å halvveis legge inn det jeg ville. Koblet ut telefonen, lastet ned nyeste Odin, restartet telefonen og koblet den til i dl mode. Flashet som vanlig i Odin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...