Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken av disse bilene burde jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

A6 eller Passaten, helt klart. Begge er flotte innvendig, så vel som utvendig. Passaten er kjørt minst og nyest men er en mindre bil enn A6.

 

Forden hadde jeg ikke vurdert engang. Den føles billig inni i forhold til volkswagen og audi på den tiden. De har et dårligere rykte også, hva angår kvalitet.

Lenke til kommentar

Gå for Audien, om du har pengene til å bruke den. Komfort og bil i lang tid.

 

Gå for Audien, om du har pengene til å bruke den. Komfort og bil i lang tid.

Eller, så kan du gå for Audien om du har pengene til å bruke den. Komfort og bil i lang tid.

:)

 

Er ikke Audi ganske dyrt å reparere? Har hørt om flere som har solgt sin pga slike kostnader.

Lenke til kommentar

Er flere av mine kunder som sier at vi (Mercedes) er en del billigere både på service og reperasjoner, enn det audi er.

Tror de ligger relativt høyt i pris. Og det er heller ikke uvanlig at motorlampa lyser på de som er noen år gamle.

 

Og den audien har ihvertfall ikke noe bedre komfort en bmw'en jeg pasta lenger opp. Og den motoren til bmw er det veldig lite feil med. Mest vanlig feil er at toppakninga blir dårlig rundt 200.000. Har hatt min i 4 år nå, gått 275.000, eneste jeg har bytta er dempere bak, bremseklosser, dynamo og viftereim. Da har den blitt kjørt fra 175 -> 275.

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke engang diskutere reparasjonskostnader, fordi ALLE sier at deres foretrukne bilmerke har rimelige dele- og reparasjonskostnader. Alle går med en innbillning om at andre merker er så mye dyrere.

 

Du hører aldri noen påstå at deres merke har dyre deler eller at de er vanskelig tilgjengelig.

 

Sannsynligvis fordi det ikke er et godt salgsargument.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Nå er jo den Passaten også solgt nå. Hadde kanskje vurdert den, men tror jeg hadde gått for Audien.

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke engang diskutere reparasjonskostnader, fordi ALLE sier at deres foretrukne bilmerke har rimelige dele- og reparasjonskostnader. Alle går med en innbillning om at andre merker er så mye dyrere.

 

Du hører aldri noen påstå at deres merke har dyre deler eller at de er vanskelig tilgjengelig.

 

Sannsynligvis fordi det ikke er et godt salgsargument.

 

Har jobbet på audi, og jobber nå på mercedes/peugeot. Så at det er innbillning, ja da får du tro det. Dog det varierer så klart i pris fra forhandler, og hvor i landet du holder til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...