Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et lite tips:

Det har endelig kommet en yr-app som er gratis (reklamestøttet) og har full funksjonalitet. Den heter Forecast og ser ut til å virke fint (live tilen har ikke fungert enda, men det kan hende det skjer neste gang den blir oppdatert...).

 

Kjekt å ha før den offisielle kommer.

Endret av leoms17
Lenke til kommentar

Det kom jo et flust med offisielle apps ut sist uke:

http://www.wpcentral.com/windows-phone-marketplace-blitz-numbers

 

Riktig nok for USA, men så må du tenke på at WP7 ikke er offisielt gitt ut her engang, jeg er sikker på at det kommer endel Norske offisielle apps til lanseringen. Derimot syns jeg det fins mange bra "hjemmelagde" apps der ute.

 

@leoms17

Lasta ned den Forecast appen, mye bedre for Norge enn den weathercast? eller hva nå den het som jeg brukte før, vi burde kanskje hatt en oversikt over norske apps snart ;)

 

Jeg f.eks ga ut min første skikkelige app for noen uker sia:

SC2Casts som lar deg se på de nyeste Starcraft 2 kampene.

Lenke til kommentar

@hvem-det-nå-var-som-skrev-bring it-appen:

 

Jeg ville si fra at Bring It appen fungerer veldig bra også med post fra utlandet. Har prøvd det nå med Tyskland og Søramerika og kunne se alle oppdateringene også før pakkene kom til Norge.

Jeg har meldt problemer med det før, men det har alltid vært post fra Storbritannia.I de tilfellene var det faktisk umulig å se noe som helst på Royal Post sine sider heller. Så det var ikke Bring It sitt feil.

 

@Joebean:

 

Ja, de andre appene er håpløse når det gjelder været her (været her er litt håpløst også, he he). Nå var det mye bedre.

Endret av leoms17
Lenke til kommentar

Noen som klarer å få local scout og turn by turn navigation til å fungere?

Jeg var inne når jeg testet det, kan det være pga dårlig GPS dekning?

 

Local scout tror jeg ikke fungerer i Norge.

Turn by turn ser ut til å fungere bra, skal teste det igjen og si fra...

Endret av leoms17
Lenke til kommentar

Ok. Jeg prøvde å ta fra min plassering og til Bogstadveien i Oslo, uten hell.

Prøvde å bare søke etter Bogstadveien, det gikk. Men å vise meg vei fra min plassering til Bogstad klarte den ikke.

Tror Nokia sine Maps blir mye mye bedre. Gleder meg til Sea Ray lanseres.

du må jo ha et tall også. Prøv å tap-and-hold på Bogstadveien til du får en markør med adresse og gatenummer. Deretter trykker du på ddirections og det burde gå bra. Mulig du også må trykke på me-knappen hvis den ikke finner deg.

Fungerer bra her.

 

EDIT: prøvde med Bogstadveien alene og det gikk også bra. Lurer på hvorfor du ikke får det til?

Har du prøvd Bingle? Den fungerer fint og bruker både bing og google maps.

Endret av leoms17
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Maps skal tydeligvis ikke fungere i Norge...

Leste akkurat på wmpoweruser.com:

 

Local search results show up in 6 countries: Australia, Canada, France, Germany, United Kingdom, and the United States.

 

Maps is supported in 19 countries: Australia, Austria, Belgium, Brazil, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, New Zealand, Portugal, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, and the United States.

 

Voice-to-text and Voice-to-dial is available in 6 countries: France, Germany, Italy, Spain, United Kingdom, and the Unites States.

 

Voice search is supported in 4 countries: France, Germany, United Kingdom, and the United States.

 

link:

http://wmpoweruser.com/microsoft-details-broadening-international-support-in-wp7-mango22-languages-25-keyboards-35-marketplace-countries/

Lenke til kommentar

Maps skal tydeligvis ikke fungere i Norge...

Leste akkurat på wmpoweruser.com:

 

Local search results show up in 6 countries: Australia, Canada, France, Germany, United Kingdom, and the United States.

 

Maps is supported in 19 countries: Australia, Austria, Belgium, Brazil, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, New Zealand, Portugal, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, and the United States.

 

Voice-to-text and Voice-to-dial is available in 6 countries: France, Germany, Italy, Spain, United Kingdom, and the Unites States.

 

Voice search is supported in 4 countries: France, Germany, United Kingdom, and the United States.

 

link:

http://wmpoweruser.com/microsoft-details-broadening-international-support-in-wp7-mango22-languages-25-keyboards-35-marketplace-countries/

 

Det må jo være typo, maps fungerer allerede i Norge, prøvde det i går en gang til mens jeg kjørte og alt gikk slik som det står flere steder på nettet: man må trykke på skjermen for å få dama til å lese opp ruten og man må trykke på skjermen for å få den til å omberegne ruten hvis man har kjørt feil.

 

Kan det være at det ikke fungerer hvis man setter Norge som region? jeg har den fortsatt på UK (alt annet på norsk), men det tror jeg jeg fortsatt vil gjøre når Mango kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...