Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Jeg må bestemme meg for en ny plattform til neste gang, og åpen kildekode er desverre ikke lengre et hovedargument, sålenge Android = STASI.

 

Du har da alltids Maemo5 eller Meego om du vil ha åpent OS. Kanskje teste ut N9 eller N950, ikke at jeg aner hvordan personvernet er, men det er da nokia og kliss åpent (iallefall Maemo5).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg har i dag satt opp min WP7 til å bruke en amerikansk live-konto for å få tilgang til marketplace.

 

Dersom jeg registrerer meg som utvikler så må jeg kanskje knytte min WP7 til min norske konto? Vil jeg da miste tilgangen til marketplace? Vil jeg miste programmer jeg allerede har installert?

 

Er det mulig å endre min amerikanske live-konto til en norsk?

Lenke til kommentar

Kjedelig at sånt skjer. Man får liksom et enormt dårlig førsteinntrykk av WP7 når sånt skjer.

 

HAHA, det var ikke telefonen sin feil :) det var etter 1000 ganger frem og tilbake med NetCom fikk jeg høre at nesten alle som har portert fra Tele2 til Netcom har hatt samme problemet. at porteringen ikke har åpnet for data trafikk, så da ble jeg sendt til porterings avdelingen og da var det i orden på 5 minutter!

Lenke til kommentar

Jeg har i dag satt opp min WP7 til å bruke en amerikansk live-konto for å få tilgang til marketplace.

 

Dersom jeg registrerer meg som utvikler så må jeg kanskje knytte min WP7 til min norske konto? Vil jeg da miste tilgangen til marketplace? Vil jeg miste programmer jeg allerede har installert?

 

Er det mulig å endre min amerikanske live-konto til en norsk?

 

Spør om det samme. Har en norsk og en US live konto, men er litt skeptisk på å registrere meg som developer på den norske hvis jeg ikke får tilgang til Marketplace da.

 

 

Joebean: Er det ikke bare med Company-account developer at du må være godkjent av Geotrust? Eller må en det uansett?

Endret av TrAnItE
Lenke til kommentar

Spør om det samme. Har en norsk og en US live konto, men er litt skeptisk på å registrere meg som developer på den norske hvis jeg ikke får tilgang til Marketplace da.

Jeg har min norske live konto registrert som developer, men jeg bruker en annen US live konto på selve telefonen (den du setter opp når du først starter telefonen eller når du tar en reset). Så det funker fett.

 

Joebean: Er det ikke bare med Company-account developer at du må være godkjent av Geotrust? Eller må en det uansett?

"@limitedmage Yes, all registered devs (GeoTrust verified) will get invites to Mango beta for developers",- Brandon Watson sin twitter

 

Ser ut som du også må gi ut en app for at GeoTrust skal verifisere deg også, det var ikke sånn når jeg først registrerte meg, men jeg gjorde det i fjor.

 

Nå kan jeg ikke si for mye om Mango siden du må "skrive under" på et NDA når du laster ned betaen, men det er fantastiskt!

Lenke til kommentar

Jeg har min norske live konto registrert som developer, men jeg bruker en annen US live konto på selve telefonen (den du setter opp når du først starter telefonen eller når du tar en reset). Så det funker fett.

 

Kult!

 

 

"@limitedmage Yes, all registered devs (GeoTrust verified) will get invites to Mango beta for developers",- Brandon Watson sin twitter

 

Ser ut som du også må gi ut en app for at GeoTrust skal verifisere deg også, det var ikke sånn når jeg først registrerte meg, men jeg gjorde det i fjor.

 

Ah, okei. Kjipt da. Skal det ikke koste 99 USD? Det blir jo rett over 500 kr, men på App Hub så kommer det nå opp 819 kr...

Endret av TrAnItE
Lenke til kommentar

De legger nok til moms.

 

Ja, så det nå. Trodde ikke de hadde begynt med det ennå, meeen neida.

Mange som klager på forumet at det tar laang tid å bli godkjent av Geotrust, så får bare vente...

 

OPPDATERT: Ble visst en dobbel post...

Endret av TrAnItE
Lenke til kommentar

Det var vel før eller senere at folk skulle lekke filene ;).

 

Men jeg ville være veldig forsiktig fordi din warranty blir borte når du oppdaterer og Microsoft tar kun ansvar for developers som oppdaterer om noe går galt.

 

Hver ekstremt nøye på instruksjonene om dere gjør dette iaf. Ta backup!

 

Prøv heller denne:

 

http://windowsphonehacker.com/articles/get_the_mango_update_now._without_being_a_developer.-06-30-11

 

man trenger ikke gjøre noe annet enn det som står der som er egetlig kjempe lett (vil man ikke ta backup er det enda lettere).

Backupen gikk fort enda jeg har mobilen full av musikk. Etter det gikk det enda fortere.

First oppdaterte den til .7401 og deretter måtte jeg sjekke igjen og Mango Beta .76xx dukket opp.

Tom for batteri så jeg må vente litt...

EDIT: Nå er jeg i gang, selveste Mango tar litt mer tid, ja.

Endret av leoms17
Lenke til kommentar

 

Prøv heller denne:

 

http://windowsphonehacker.com/articles/get_the_mango_update_now._without_being_a_developer.-06-30-11

 

man trenger ikke gjøre noe annet enn det som står der som er egetlig kjempe lett (vil man ikke ta backup er det enda lettere).

Backupen gikk fort enda jeg har mobilen full av musikk. Etter det gikk det enda fortere.

First oppdaterte den til .7401 og deretter måtte jeg sjekke igjen og Mango Beta .76xx dukket opp.

Tom for batteri så jeg må vente litt...

EDIT: Nå er jeg i gang, selveste Mango tar litt mer tid, ja.

 

Får bare opp: "The phone is not in the 'Connect to PC' State." Har prøvd 3 ganger å gjort akkurat som det står, men får bare opp samme beskjeden. Noen som vet hvorfor?

Endret av TrAnItE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...