Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

http://windowsteamblog.com/windows_phone/b/wpdev/archive/2011/07/20/windows-phone-developers-get-new-app-hub-features-mango-app-submission-just-one-month-away.aspx

 

"Starting today developers can publish their apps to consumers in 19 new countries, in addition to the 16 that Marketplace already supports. The 19 new markets include Brazil, Chile, Colombia, Czech Republic, Denmark, Finland, Greece, Hungary, India, Japan, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Russia, South Africa, South Korea, Sweden and Taiwan."

 

Måtte desverre inn på AppHub og redigere mine apps for at de skulle dukke opp på de nye markedene så det begynner vel å dukke opp mer etterhvert.

 

Går ann å sjekke i Zune om du bytter region til Norge hva som fins på det norske markedet så langt.

 

Sjekket litt inne på zune og det ser ikke ut som om de har lastet opp alle appene til den norske versjonen av markedet enda.....synd egentlig

 

swank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei sant, men det meste burde komme opp veldig snart, tror de fleste Xbox Live spillene er oppe nå også. Sendte en feedback mail til imdb og minte de på at det fins 19 nye marketplace regioner.

 

Kjøpte Tentacles og Plants vs Zombies med en gang, geniale spill :D

Lenke til kommentar

Fungerer Xbox og Zune sjappa med norsk konto på Mango-beta telefon foresten?

Zune Pass funker ikke, hva mener du med Xbox? Alle Xbox live spillene funker fint med achivements/contacts etc. Kunne se mine Xbox points fra game hubben også, men jeg har ikke prøvd å bruke dem på noe.

 

edit: Med Norsk live konto*

Endret av Joebean
Lenke til kommentar

7712 fungerer flott på min Mozart. Twitter er nå aktivert. Kjører med norsk Live-konto.

 

Problem: LinkedIn-kontaktene mine dukker ikke opp. På meg selv står det at info hentes fra Windows Live, Facebook og LinkedIn, men den siste kommer ikke på noen andre kontakter. Noen som ser det samme? Det var slik på beta 2 også.

Lenke til kommentar

Bruker ikke LinkedIn selv, men kanskje du må linke din LinkedIn profil til Windows Live som med Facebook og Twitter? Ellers er det kanskje filtrert bort automatisk, sjekk på People Hub -> Settings -> filter my contact list, om det er tilfellet.

Endret av Joebean
Lenke til kommentar

Bruker ikke LinkedIn selv, men kanskje du må linke din LinkedIn profil til Windows Live som med Facebook og Twitter? Ellers er det kanskje filtrert bort automatisk, sjekk på People Hub -> Settings -> filter my contact list, om det er tilfellet.

LinkedIn er linket til min Live-profil. Er ikke filtrert bort. Tvert i mot: Om jeg velger å kun vise LinkedIn- eller Twitter-kontakter, så kommer ikke disse opp. Oppdateringer vises under What's New; det er kun kontaktlisten som ikke blir oppdatert.

Lenke til kommentar

Har også oppdatert til 7712 på min Omnia 7. Twitter funker meget bra.

zune pass har jeg ikke testet, men xbox fungerer fint. får kjøpt spill osv.

@IsrarKhan tweetet nettop om at han har sendt Trafikken appen til Norsk Marketplace. Regner med at appen venter på en godkjennelse fra Microsoft? Kan ikke se den i marketplace enda.

har norsk live konto.

Lenke til kommentar

Bruker ikke LinkedIn selv, men kanskje du må linke din LinkedIn profil til Windows Live som med Facebook og Twitter? Ellers er det kanskje filtrert bort automatisk, sjekk på People Hub -> Settings -> filter my contact list, om det er tilfellet.

LinkedIn er linket til min Live-profil. Er ikke filtrert bort. Tvert i mot: Om jeg velger å kun vise LinkedIn- eller Twitter-kontakter, så kommer ikke disse opp. Oppdateringer vises under What's New; det er kun kontaktlisten som ikke blir oppdatert.

 

Hmm rart, kan være verdt å spørre på xda-developers.com sine WP7 forum, mye folk som har peil der.

Lenke til kommentar

Har da lagt inn siste oppdateringen, games og apps fungere, men kan ikke kjøpe musikk.

 

edit: kan se ut til at telefonen tror jeg befinner meg i Tsjekkia, når jeg åpner marketplace får jeg opp følgende som LG-store:

 

obchod s aplikacemi

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...