Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å oppdatere til 7.8. Har lumia 800. Prøver å force oppdateringen. Om jeg ikke skrur av nettet tar det 6 sekunder før jeg får beskjed om at jeg har nyeste versjon, om jeg skrur av nettet før den tid, får jeg denne beskjeden: Can't check for updates right now.

 

Irriterende.

Koble den til Zune.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke å oppdatere til 7.8. Har lumia 800. Prøver å force oppdateringen. Om jeg ikke skrur av nettet tar det 6 sekunder før jeg får beskjed om at jeg har nyeste versjon, om jeg skrur av nettet før den tid, får jeg denne beskjeden: Can't check for updates right now.

 

Irriterende.

Jeg ga nesten opp med min Lumia 900 også, men kom etterhvert til at det gikk når jeg disablet nettverket omtrent 3 sekunder etter at jeg trykte på oppdater. Dessuten hadde jeg telefonen i flymodus.

Lenke til kommentar

Koble den til Zune.

 

??

 

Jeg klarte det til slutt. Etter mange forsøk med stoppeklokke.

 

]Jeg har en Lumia 800 som jeg har oppdatert til 7.8 nå, og jeg synes det tar litt lengre tid og åpne apps enn med 7.5. Før var telefonen veldig rask, den reagerte med en gang jeg ville åpne en app. Nå er det ca. et halvt sekunds forsinkelse. Andre som opplever det samme?

 

Jeg har lagt merke til at det tar lengre tid å åpne native programmer (calc, IE, mail, marketplace osv) enn det gjorde før. Har sammenlignet min gamle HTC mozart med 7.5 med min lumia 800 7.8 og ser at native programmer tar like lang tid eller kortere tid på mozart. Før var det motsatt. Startanimasjonene er også anderledes. Det tar lengre tid før hjemmeskjermen forsvinner når du har trykket på en flis (tile), men animasjonen som kommer etter hjemmeskjermen er vekke er raskere.

Lenke til kommentar

Tenkte bare å nevne at "Selskapsrom" fungerer i Windows Phone 7.5/8 dersom man setter språket på telefonen til Engelsk før man godkjenner en invitasjon fra en Windows Phone 8. Det som derimot gjør den så og si ubrukelig er at man kun får delt kalenderen fra selskapsrommet, og det er jo kjipt i og med at man da må lagre spesifikke hendelser nøyaktig for den kalenderen.

 

Mao, fungerer best med WP8 :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...