Gå til innhold

Hva spiller du nå, og hvordan går det?


Anbefalte innlegg

Splinter Cell: Chaos Theory

 

Synes dette spillet er veldig bra, elsker å snike meg rundt, men synes det blir litt mye i lengden ( liker snike oppdragene på CoD ) og jeg har bare kommet til tredje oppdrag ( banken ) og finner ikke ut hvordan jeg skal fullføre det uten å utløse for mange alarmer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk gjort unna Mass Effect 2, som var dritdigg. Nå fortsetter jeg bare på Bayonetta mens jeg venter på FFXIII. På Bayonetta har jeg brukt 50 timer til sammen nå. Fullførte det nettopp på den aller vanskeligste graden, men det er enda mer å gjøre! For å si det sånn så er Bayonetta favorittspillet mitt denne generasjonen. Finnes knapt et fullere og mer gjennomført spill som har kommet ut de siste 5 åra!

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Brutal legend: Ganske gøyalt, genial musikk(!!), og med Jack Black i hovedrollen. Hva kan gå galt??! Synes bosskampene er litt kjedelige, men trives med å kjøre rundt og utforske, oppgradere osv osv.

 

FFXIII: Bra førsteinntrykk mtp grafikk og lyd, men virka litt langsomt i starten. Gleder meg til å sette meg ned med dette en dag jeg har 10 timer til overs :D

 

Heavy Rain: Spørs hvor lenge jeg holder på med dette, men foreløpig er det mer å "utforske".

Lenke til kommentar

Prøvde meg på ei ny gjennomspeling av Mass Effect 2, på høgare vanskelegheitsnivå. Endte med gjentatte Alt+F4 fordi fiendens egenskapar blir buffa, mens hjelparane dine er like hjernedød som før, ender med at eg må spele solo, øydelegger litt av formålet med spelets oppbygning.

Prøvde også å bytte klasse, bare for å oppdage at magigarklassene er nerfa i forhold til AI magikarane.

Lenke til kommentar

Spiller kun på pc

 

 

BfBc2.- Går veldig bra online, har låst opp alle våpen

 

Ghost Pirates of Vojoou Island. Morsomt pek og klikk fra en av skaperne av mi.

 

Nettop begynt, glemt gåte løsning :)

 

Star Wolves 3. Enkel spille stil med god b film historie.

Akkkurat spilt meg gjennom campaign. Men kan spilles på mange måter, så startet på nytt igjen

 

 

 

Spellforce 2 Dragon Storm

 

Var på tilbud på steam. Liker dette godt, god rpg.

Halveis kanskje i campaign?

 

Borderlands.

Er vel level 45. Har de to første dlc.

 

Dragon Age.

Spilt meg gjennom en og en halv gang, ligger på vent til dlc kommer ut.

 

Stalker, Call of pipryat

http://www.youtube.com/watch?v=i1lDskma6V0

 

Var ikke så fan av de første stalker spillene pga dårlig optimalisert motor.

Men siste versjonen flyter fint på max settings.

Er enda i begynnelsen

http://www.youtube.com/watch?v=i1lDskma6V0

 

Lord of the rings online.

Eneste mmo for øyeblikket. Og det beste som er på markedet :)

Beste grafikk motoren avv mmos

Prøvde ST online, var lei etter 10 timer.

 

 

Aliens VS predator.

Ok spill. Spilt meg igjennom Predator Campaign. Marine litt kjedelig.

Ok onlne.

 

UFO Afterlight.

Begynt på dette igjen etter att det har ligget i skuffen i 3 år :)

Liker det faktisk velfig goft selv om det har sine mangler.

 

Har nylig også gjort meg ferdig med Bioshock 2, Mass effekt 2, Fallout3 med alle dlc og div andre jeg ikke komemr på i farte.

 

Har også alltid Civ4 installert for litt slow motion strategi og Guild Wars for litt PvP.

 

Og spiller litt single player campaigns i c&c3 og red alert 3

(klarer ikke online lengere, for mye micro managment og blir bare eid)

 

Spiller også Cod MW2 nå og da, men ikke mye siden bfbc2.

Går ikke prestige!! Pga jeg har låst opp ALT tilbehør tile alle våpnene. Extra mags på hele rukla..

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Har tatt opp Forza 3 igjen. Tenkte jeg skulle nå level 50 (er på 43 nå), men det tar tiiiiid. Løpene begynner å bli litt vel lange, blir litt kjedelig og kjøre samme bane i 15 runder på rad, særlig på litt dølle baner med trege biler. Tenkte jeg også skulle gå for Drift Lap Achievement'n snart, har funnet meg den "perfekte" driftebilen :)

Lenke til kommentar

Battlefield: Bad Company 2 (X360): Tok over som mitt multiplayerspill for tiden fra MW2. Gud, så deilig å slippe akimbo Ranger-n00bs.

 

F.E.A.R. 2 (X360): Tok opp dette igjen da midlertidig uten nett. Blir fortsatt nervevrak av å spille det. Spiller det en time om dagen, max :D

 

Football Manager 2010 (PC): Aaah, FM. Den spillserien jeg har brukt desidert mest tid på, noensinne. Slår Age of Empires knepent på målstreken.

Lenke til kommentar

Battlefield: Bad Company 2 (X360): Jeg har også lagt fra meg Modern Warfare 2 ettersom dette spillet appellerer mye mer til min spillestil. Teamwork og mye kaos. Er da jeg som oftest spiller best, og koser meg mest. Elsker det!

 

FIFA 10 (X360): Storkoser meg med manager-delen av dette spillet, samt å utvikle mitt alter-ego i klubben som jeg og noen kompiser har. Kjempemoro å møte andre tullinger over nett!

 

World of Warcraft (PC): Hopper nå inn av og til. Tyter med folk og tar et raid når jeg føler for å koble av litt. Interessen har vært dalende de siste ukene, men raids er alltid kos.

 

Ellers venter jeg på Splinter Cell: Conviction, som jeg vil tro kommer om ikke så lenge. Det spillet jeg venter aller, aller, aller mest på - og har ventet på i flere år - har jeg laget en liten tråd om her inne også. Mafia II tror jeg vil bli et av 2010s største spill. Hvis noen andre har lyst å glede seg sammen med meg, så er det bare å hoppe innom. :)

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Akkurat nå går det i League of Legends og det går strålende ettersom det er lett forståelig.

 

Har også spilt en del COD MW2 i det siste, men begynner å bli litt lei ettersom jeg opplever et problem med DirectX.

 

På skolen går det som oftest i klassikeren Burnout Paradise, er jo et morsomt spill, som man fort kan hjemme om lærern kommer.

 

Ellers er jeg vel ofte inne på Jamlegend.com og jammer litt :cool:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...