Gå til innhold

Skal Marxisten trekke seg fra forumet?


  

30 stemmer

  1. 1. Skal Marxisten trekke seg fra forumet?

    • Ja, jeg er drittlei den brukeren!
    • Nei, han må bli!
    • Ingen formening


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukter veldig AP over en slik fastsatt grense. (Får jeg ikke mer enn 36,9, så pakker vi sammen!)

 

 

Som partiet du støtter burde du være fornøyd med 10 % av stemmene. Selv bryr jeg meg ikke akkurat i dag, men det er jo greit å ha flere meninger ellers er det vanskelig å lage diskusjon.

Lenke til kommentar

Hvorfor lage så mye oppstuss? Vil du slette deg, så gjør det. Vil du bli, så gjør det.

 

Men det faktum at du tror at det er fordi du har "usosiale meninger" at folk reagerer synes jeg er ganske trist. Det viser hvor umulig det er å nå inn med til og med noe så banalt som forskjellen mellom diskusjonsteknikk og meninger.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Jeg forstår det slik at jeg med mine usosialistiske meninger ikke har noe å gjøre på dette forumet.

Dine usosialistiske meninger har absolutt noe på forumet å gjøre. Det vet du. Problemet er at din argumentasjonsform kræsjer med andre brukeres. Det skaper konflikter. Det er ikke forbudt å være kjærringa mot strømmen her på forumet, men debatten bli åpenbart vanskelig når ikke partene kan enes om semantikken.

 

Men for å gjøre en lang historie kort: Vi har aldri latt brukere stemme vekk andre her på forumet, og vi har ikke tenkt å begynne med det nå. Ikke engang når det er frivillig. Jeg ser det som min jobb å beskytte minoritetenes adgang til debatten. Dette forumet skal ikke bli noe flertallstyranni.

 

Så kan du selvsagt argumentere for at det er det i alle fall, men det er en annen diskusjon som vi godt kan ta i en egen tråd. Brukere har ønsket å ta den debatten, men jeg har ikke villet stigmatisere enkeltbrukere ved å bruke dem som eksempel og har sagt nei så langt.

 

Uansett: Dette må da være stikk i strid med din ideologiske oppfatning. Her har du jo så åpenbart sjansen til å bli sauen blant ulvene i middagsdiskusjonen.

 

Om du føler deg ønsket eller uønsket får du selv vurdere, og om det avgjør din fremtid på forumet får bli din hodepine. Jeg ser ingen grunn til at du skal få bruke flertallets oppfatning som unnskyldning for å oppnå et martyrstempel. Slutt om du vil, men ta i så fall ansvaret for den beslutningen selv.

 

Denne tråden og pollen stenges.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...