Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Wigan

Smågal

35 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

b_9.png - b_68.png

Premier League

12-02-2011 Kl. 16:00 @ Anfield

Vises på: TV2 PL HD1

liverpool-vs-wigan-1.jpg

----------------------------------------------------

Ingen har tatt flere poeng enn Liverpool i PL etter King Kenny tok over for Roy Hodgson, nylig har laget utkjempet Chelsea på brua. Wigan kommer selv fra en seier i en målrik kamp mot Blackburn, hvor resultatet tilslutt endte 4-3.

Liverpool

Er i en veldig god form for tiden, fire strake seiere på rad og null baklengs. Forsvarsspillet har altså endelig ordnet seg og det er nøkkelen til å vinne kamper. Carragher er tilbake fra en lang skade og storspilte mot Chelsea. Liverpool satser på å få gjort en god innspurt mot sesongslutt og sikter seg inn mot topp 4, som ville vært helt fantastisk etter en veldig trøblete sesong.

Mulig starting XI:

Reina

Kelly - Carragher - Agger - Glenny

Kuyt - Lucas - Meireles - Maxi

Gerrard

Suarez

Wigan

Kjemper med nebb og klør for å unngå nedrykk, og vil nok bite godt fra seg på Anfield. Har nok en "good-feeling" etter å ha vunnet North-West Derbyet mot Blackburn i en målrik 4-3 kamp.

Muling starting XI:

Ali Al Habsi

Boyce - Alcaraz - Figueroa - Gohouri

Diame - Watson - N'Zogbia

McCarthy - Rodallega - Moses

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler denne er kan være litt luren. Wigan har som sagt et meget sterkt resultat på hånda, mens vi har 4 strake seiere. Håper vi ikke blir litt nonsjalante. Ingen kamper er lette, og Wigan har absoulutt noen gode spillere.

Litt usikkert med tanke på skader osv, skal blir spennende å se laget.

Regner med Suarez starter i denne.

• Liker 1
Skrevet

Typisk oss om vi taper poeng hjemme mot Wigan etter å ha slått Chelsea borte. Nei, dette må bli hjemmeseier og vår femte 3p på rad. 3-1 to the Reds.

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Liker ikke Wigan.

Skrevet

Jeg var helt sikker på at united skulle slå wolverhampton og var enda mer sikker på at liverpool skulle tape mot chelsea..

Nå er jeg helt sikker på at Liverpool slår Wigan.. så jeg tipper uavgjort..

sense..

Skrevet (endret)

Skulle på fjellet å gå på ski denne helgen, så så dårlig ut mtp. å få se kampen. Men har dratt på meg en skade i armen, og sitter fortsatt hjemme i stua. Får hvertfall sett kampen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Endret av Termo
  • Liker 1
Skrevet

Hadde smakt godt med enda en 3poenger her ja. Har godfølelsen på at vi skal ta denne men skal ikke ta kampen for gitt. Wigan vil nok gi oss kamp.

Hadde vært kjekt å sett Suarez fra start her og enda bedre om han hadde ordna en goal eller 2 :love:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Får ikke sett kampen pga jobb, så Termo, you've got a job to do.

I'm on it! Fin ordning vi har i gang der gitt.

Endret av Termo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...