Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!


guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle inn å ballansere et dekk på bilen i dag, trodde et lodd var falt av. Det viste seg å være det sommerdekket som tidligere har vert pungtert som laget trøbbel. De fant en hel liten koloni av løs gummi inne i dekket, det kunne ha eksplodert under fart.

Endte opp med 2 nye Eagle F1 dekk til bloodpris, dyreste ballanseringen ever :( Var seks mm igjenn på resten av dekkene, skjelden har jeg følt mer vaste of money.

Lenke til kommentar

Safety first. Liverpool har ikke råd til å miste gode supportere for noen tusenlapper. ;)

 

Men bil kan være noe herk ja, til tider sinnssyke utgifter som må hit og dit! Service, forsikring, bom, kontroll, dekk, bensin, you name it. It's expensive yah! Men samtidig nesten umulig å leve uten når man først har hatt bil en stund. :p

Lenke til kommentar

Stemmer Jotun. Jeg ser det er nytt mønster i dem nå, 3 store spor i stedet for den karakteristiske monsteret ut til siden. Dette er nok for å gjøre dem bedre på våt vei, er dette nordisk versjon kansje?

Forøvrig er topp dekkene til Nokia også helt sinnsyke, vannvittig bra altså(vel så dyrt).

 

Stemmer det Hewitt, man blir veldig avhengig.

Dekket stod fremme også, litt skummelt. Men over 80 ristet rattet nesten like mye som the big Wobble. Hadde nok ikke hatt så høy fart om det skulle skjært seg.

Ikke missforstå, jeg er glad jeg fikk skiftet, men skulle inn å ballansere et dekk liksom :D

 

Forøvrig har jeg kjørt den samme bilen i snart 10 år, så sånn på utlegg vs bruk på selve bilen ligger jeg godt ann. Avgifter og annet herk er det verre med.

Lenke til kommentar

200sx s13, vurderte å bytte den i en S14 en gang, som var i litt spesiell utgave og hadde bare gått 14 000 km. Men gjorde ikke det, det var dumt.

Nå gidder jeg ikke bytte før jeg er nødt, og bilen er fin den, og i god stand.

Med 1250 kilo, bakhuls drift og null vekt bak er det greit med litt gode dekk.

Lenke til kommentar

Lykke til. Hele forrige uke har gått til reising, bruke penger, headbange, og ha det skøy. Slik alle uker egentlig bør være. Jævlig dritt med det flykaoset da. Måtte henge meg med noen som leide inn Maxi-Taxi og to sjåfører for å komme seg nordover. 25 timer tok det før vi kom hjem, og hørte de sa at det kosta 40k for turen. Glad jeg ikke betaler, da hadde jeg blitt der nede ass.

 

 

Er nok med på Liverpooltur så lenge det passer. Vurderer å ta en tur på høsten og kombinere det med litt konserter o.l

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Trasig med fly kaoset ja, dog syns jeg Nordmenn tar av seg den trauste drakten og hjelper hverandre for en gang skyld. Det er ikke så ofte man ser det lengere. En kammerat fikk også skyss fra en eldre herreman som var på Metallica, er jo hyggelig at folk er så vennelige.

Hva har egentlig mydighetene gjort, eller utalt? Nesten ingenting? Kunne ivertfall ha satt opp noe alternativ transport.

Lenke til kommentar

Russefrakk er en tradisjon russen i Trøndelag. Hvit frakk som man tegnerpå,somregel et stort bildet på ryggen og småtegninger forksjellige steder frempå.

 

Gives it a a whole lot more awesomeness.

 

 

Ps: Svartrusskommentaren var bare generellt,ikke myntet på deg. :p

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...