Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!


guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg endelig fått tilbake vannkjølingen i pcen igjen. Etter 3 år på hylla pga lekasje og dårlig utvalg av slanger så har jeg latt det ligge, men nå som jeg har dratt frem den stasjonære og bruker den sammen med tven så var det irriterende å hørre vifte duringen.

Lenke til kommentar

Noen som kan si meg hva en tur til Anfield har kosta dere? Med alt, fly/hotel, kampbillett, omvisning, mat osv... Begynner å legge opp litt penger nå, vært digg å tatt turen over til høsten.

Tror Zu er reativt nær med den summen ja. Kan jo også koste litt med taxi osv. Så spørs det man flyr direkte mm.

Vi må holde fellestur i tankene, det hadde vert stilig. Jeg som moralsk leder og Superparanoid som alles far :)

 

 

 

Har hatt samme vannet i et par år nå, på tide å skifte og rengjøre kansje? Men det er stress.

Kos med vannkjøling da Pirja. Tror jeg bruker slanger fra Clasern, passer flott i 1/2" nippler, men de koster faktisk litt. Dog får du metervis i slengen, så du har en stund.

Lenke til kommentar

Vannkjøling er alltid kos. Men den Waterchill kjølinga med stap inn nipplene sine er noe av den største dritten man finner på vannkjølingsfronten. Er jo rene lekasjebombene vis ikke alt er 110%. Men stillegående er den ihvertfall. Slet med å finne 7mm/10mm slangen til Waterchill her til lands en stund, men ramlet plutselig over den typen slange på Clas Ohlson ja, 10m til 79kr er ikke så værst.

 

 

Etter 1.juni så er jeg med på en fellestur, uansett! Nå som jeg snart bikker over tallet 18, så skal jeg prøve å få til 1 tur i året.

Lenke til kommentar

8k for Liverpool-tur?!? Jeg har aldri betalt mer enn 4000, til og med ikke første gangen da jeg dro med Sabra ... Men det gjelder jo å finne bra priser/perioder, IKKE bestille via byrå, få kampbillett selv, osv. Eide sist gang da jeg endte på 4000,- for totalt en uke i London og Liverpool, inkl hotell i London i 2 dager, fly og tog, kampbillett og toetasjers leilighet i Liverpool i fem dager. ^^

 

En fellestur hadde vært konge, luftet ideen i en egen tråd for lenge, lenge siden. Ble aldri noe av det da det var vanskelig å få organisert det skikkelig, finne tid som passet folk, folk måtte ha penger osv. Mest sannsynlig hadde jeg vært med om det ble noe av det, men fra og med september er det en veldig stor sjanse for at jeg bor i London så da blir det litt waste med en fellestur fra Noreg. :p Men kunne i det minste møtt dere om det hadde blitt noe. :)

Lenke til kommentar

Ich could linke til tråden om jeg hadde vert edru nok til å finne den. 3 sider, need of selective eyes.

 

Noen er på tur, så er dem på tur, sånn er det Hewitt.

 

Kan reise billig, kan reise forholdsvis dyrt, det botner ned i å ha det kjekt :)

 

VI er mange som er klar for felles tur.

 

Dette er strengt tatt ikke skravletråd materiale ) Nattinatt :)

Lenke til kommentar

Da blir det i så fall annerledes, jeg tenkte kun reise, kampbillett og opphold. Inkludert alt blir det verre ja, alt etter hvordan man lever og hva man tar seg råd til. Første gang i Liverpool brukte jeg vel 5-6000,- bare i LFC-butikken, samt en god del tusen på andre klær og CD/DVD/spill så det var en av de dyreste ferieturene jeg har hatt. :p

Lenke til kommentar

Haha Hewitt. Herlig, husker jeg hadde store planer om å handle inn ja. Men kom hjem med et skjerf, en lue i barnestørrelse, 2 pins(gikk til en meget god sak) og en lever på sprit.

 

Blir bra den Smågal. Men har dere lakkert bilen i fargene til Lars Tangen? Eller var det lyset som gjor det?

Lenke til kommentar

Linken virker ikke, har slitt hele formiddagen jeg også.

 

Hva snakker vi her da? Jeg er ikke så inne på annlegg lengre, har glemt ut det meste.

Hadde 2 Phoenix gold forsterkere i min første bil, Opel Ascona. En Rockford forsgate 15", høytalerene husker jeg ikke men det virka.

Sub forsterkeren var en viftekjølt svær sak, husker ikke effekten og sånn men bilskiltet vibrerte ivertfall godt. Ekte råner :p

Lenke til kommentar

Huff, er ikke så flink på annlegg og slikt selv så får heller komme tilbake mer spesifikk info om hva de heter osv :p Det er ihvertfall kvalitet, expensive shit.

 

Forøvrig har vi 6 Ground Zero høytallere rundt om i bilen også som ser slik ut:

 

post-155399-1271324130,6082_thumb.jpg

 

Nei hva kan man si, gleder meg som faen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...