Gå til innhold

Ny utfordring for piratene


Anbefalte innlegg

 

Når det å laste ned winxp ink sp3 fra torrent + crack = 10min arbeid, 1t venting, og null fuzz, er 100 ganger enklere enn å gjøre ting lovlig...

 

 

Crack til XP? Bedre å kjøre en VLK versjon med gyldig serial. :thumbup:

 

 

Nå skulle jeg hatt en winxp lisens til noe vmware greier... men den var visst ikke i salg lenger, og ebay er full av svindel. Blir litt oppgitt til tider.

 

Hvorfor laster du ikke ned XP-mode og kjører den i vmware gratis og lovlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor laster du ikke ned XP-mode og kjører den i vmware gratis og lovlig?

Hvorfor laster du ikke bare ned full-versjon gratis og raskt, så slipper man å tulle med vmware ? ( See what I did there ?.. )

 

Ser forøvrig ikke problemet. Produktet er ikke i salg lenger og støtten forsvinner i juni(?), hvorfor er det da fortsatt galt å laste ned produktet ?

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Jeg får nå opp at dette eksemplaret av Windows ikke er ekte, build 7600. Skjønner ingenting jeg, pcen er kjøpt på Lefdal og det har aldri vært noe problemer før....Noen som vet hva jeg kan gjøre? (Får heller ikke installert JAVA, har dette noe med saken å gjøre?)

Lenke til kommentar

Jeg får nå opp at dette eksemplaret av Windows ikke er ekte, build 7600. Skjønner ingenting jeg, pcen er kjøpt på Lefdal og det har aldri vært noe problemer før....Noen som vet hva jeg kan gjøre?

- Les hele "feilmeldingen" - der skal det stå hva du kan gjøre.

 

- Men først: Ta det opp med Lefdal. En Win7-maskin kan ikke være mange månedene gammel og vil fortsatt være under garanti, osv.

 

Grunnen til at det "ikke har vært noen problemer før" er at Microsoft ikke har gjort denne kontrollen før nå. Så hvis det er et problem med Windows-lisensen din, så har den nok vært der lenge (=hele tiden). Men som nevnt kan det hende at det bare er sjekkprogrammet som tar feil.

Lenke til kommentar

for å stille spørsmål fra andre siden, hva tjener man egentlig på å kjøpe windows i butikken?

 

Det samme som man tjener på å kjøpe musikk, filmer, spill og programmer fremfor å kopiere. 

 

Piratkopierer du absolutt alt siden du spør?  :p

 

Men seriøst.. Jeg mener det er skammelig når folk bruker tusener på pc-utstyr og ikke gidder å kjøpe en skarve windowslisens. For da er det ikke pengene det står på.

Det er for lettvint å kopiere i dag, og hvis MS kommer opp med en metode (rent hypotestisk) som gjør det 100% umulig å kopiere så har de min fulle støtte  :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Folk sier unngå KB949810

 

Jeg vil for win 7 64 legge til KB 971033, den må ikke lastes ned.

 

Nå har jeg ekte win 7 lisens, men jeg endrer på pcen 3 ganger om dagen , på et år kan det bli 6-7 hovedkort og jeg gidder ikke bruke den org koden for å så ringe ms for å mase til meg en rearm pga nytt hovedkort.

Derfor kjøpte jeg den for 1k så bruker jeg ulovlig utgave på pcen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...