Gå til innhold

Hjelp: Oppgrader min foto- og surfe-PC


Anbefalte innlegg

Hovudkortet funka fint i fleire veker, men så tok det kveld. Kortet hadde feil og etter retur blei kjøpesummen refundert. Så no står eg der igjen, med defekt ASUS-hovudkort og lurer på kva eg skal gjer.

 

Kan eg få reparert hovudkortet hos Asus?

Kan eg få tak i ny bios (det var jo bios-oppgraderinga som feila)?

Bør eg kjøpa enno eit nytt hovudkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovudkortet funka fint i fleire veker, men så tok det kveld. Kortet hadde feil og etter retur blei kjøpesummen refundert. Så no står eg der igjen, med defekt ASUS-hovudkort og lurer på kva eg skal gjer.

 

Kan eg få reparert hovudkortet hos Asus?

Kan eg få tak i ny bios (det var jo bios-oppgraderinga som feila)?

Bør eg kjøpa enno eit nytt hovudkort?

 

Nå har jeg mistet litt tråden, du fikk igjen penger for hovedkortet, kjøpte nytt og nå er det også defekt?

Lenke til kommentar

Det tre år gamle originale kortet, ligg her med feil etter bios-oppgraderinga tryna.

Eit nytt (demo/referbished?) kort blei kjøpt (billig) og dette funka fint i fleire veker, så tok dette kveld. Eg fekk retur på det og pengane tilbake. Så no har eg bare det eldste Asus-kortet med krasja bios...

Lenke til kommentar

Det tre år gamle originale kortet, ligg her med feil etter bios-oppgraderinga tryna.

Eit nytt (demo/referbished?) kort blei kjøpt (billig) og dette funka fint i fleire veker, så tok dette kveld. Eg fekk retur på det og pengane tilbake. Så no har eg bare det eldste Asus-kortet med krasja bios...

 

Ok, redd jeg ikke har mye å bidra med som du ikke har prøvd allerede. Jeg hadde nok "gitt opp" nå fordi PCen er så gammel og siden du har hatt problemer med to hovedkort er det en viss sjanse for at du kan ha overledning noe sted. Er du helt sikker på at det originale kortet ikke har andre problemer enn manglende BIOS (det er jo ille nok)?

Lenke til kommentar

Ja, det er eg sikker på.

Det gamle hovudkortet fungerte fint til BIOS-oppgraderinga tryna.

Så det einaste som er gale med det eldste hovudkortet er BIOS.

 

Kunne eg fått tak i ny BIOS, på ein måte?

 

PS! Hovudkortet som rauk, var eit fabrikk-reparert kort som blei solgt som demo-brukt. Kortet hadde nok ein feil, som var forsøkt reparert ein gong tidlegare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...