Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også DICE-dogtag, den er mye gråere og har en skarpere farge. Dette står på den:

 

BF3 DEV TEAM

DICE

STOCKHOLM. SWE

 

 

Tok den forøvrig fra JohannesFors, som er Level Artist, da han prøvde å legge miner utenfor spawnen vår. Hadde også skutt han rimelig mangen ganger, men ble til slutt drept av ham hver gang. Til slutt la jeg meg i bakhold, hehe. :D

Lenke til kommentar

Kommer jo ikke inn på dette jævla spillet, står evig lenge på logging in i battlelog... Er det noe jeg ikke har fått med meg??

 

Har vært sånn siden spillet kom. Noen ganger kommer jeg inn etter 10-15 min, andre ganger kommer jeg bare ikke inn... Finnes det en løsning på dette? flere som har det slik?

 

Når du ikke kommer inn, har du da allerede vært inn og spillt litt på en annen server for så å gå ut i windows først?

 

Når jeg har gjort det må jeg ofte inn i task manager for å avslutte bf3.exe fila før jeg kan joine en ny server. Skjønner ikke hvorfor det er slik.

 

Nei, dette er når jeg starter spillet uten å ha vært på noe som helst, rett etter restart for eksempel.

Lenke til kommentar

Nei, dette er når jeg starter spillet uten å ha vært på noe som helst, rett etter restart for eksempel.

 

DU har ikke tatt bort krysset for automatisk innlogging i Origin? - Har hatt dette problemet etpar ganger selv, og da har problemet vært at jeg ikke var logget inn i Origin. - Ser ikke ut som den drar opp origin og ber deg logge inn hvis du ikke allerede er logget inn.

Lenke til kommentar

Nei, dette er når jeg starter spillet uten å ha vært på noe som helst, rett etter restart for eksempel.

 

DU har ikke tatt bort krysset for automatisk innlogging i Origin? - Har hatt dette problemet etpar ganger selv, og da har problemet vært at jeg ikke var logget inn i Origin. - Ser ikke ut som den drar opp origin og ber deg logge inn hvis du ikke allerede er logget inn.

 

Jo, hater atuoppstarere, er det et problem?

Lenke til kommentar

Tok dog tagsene til en fyr. Det var et barberblad som det sto Dice et eller annet på. Er det noen fra Dice mon tro? Tok en liten tea-bag dans i ansiktet hans for å være sikker. Han jaktet på meg resten av runden.

Ble visst litt sint

Hvis det er den det sår DICE Precision øverst på og "Stainless blade" nederst, med sånn barberblad hull i midten, så er det ikke DICE sin nei, men du må kjøpe dogtag pakken for å få tilgang til den.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestille LE på gamestop for å få Physwar pakka. big mistake, tror jeg brukte de våpnene ca 2 ganger før jeg hadde unlocket alt uansett.

 

Sepecact skinnene og dogtaggene kjøpte jeg key til på en side. Men jeg hadde håpet at de skulle fungere som i BC2, med ekstra slots som man kunne specce forskjellig. I stedet får man bare noen trøtte camo skins... kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Selv synes jeg den fancy grafikken og singleplayeren i Battlefield 3 ikke er nok til å erstatte det som var bra med Battlefield 2 med boter.

 

Battlefield 2:

 

Maks 64 spillere

 

Ingen kampanje.

 

Bot maps med opptil 15 boter eller 512 boter med mods.

 

SP Trening er mulig.

 

Hadde fancy grafikk.

 

Battlefield 3:

 

Maks 64 spillere

 

Dryg kampanje.

 

Ingen Bot maps

 

SP Trening er ikke mulig.

 

Fancy Grafikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Mitt ønske for

 

Battlefield 4:

 

Maks 256-512 spillere.

Dynamisk mindre linær kampanje - som tillater minst fire spillere å sammarbeide i coop

 

Bot maps med maks 256-512 bots eller det pcen din takler.

 

SP trening med instruksjoner.

 

Flere modes inkludert bot modes.

 

Mer fancy grafikk.

 

------------------------

 

Resultat

 

Beste battlefield noensinne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Helt grei måte å lære seg å manøvrere fly\heli..

Ja, og det bruker vel man 0,5% av total gametime på :-)

 

På et punkt må enn faktisk fly mot ekte spillere, slik at en får en reelle utfordring.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det geniale er er man kan få de beste spillerne i verden til å lage oppførselen til bots noe som gjør dem utfordrende.

Hele greia med bots er å kunne øve seg og lære hvordan man bruker våpen mest effektiv og det å kunne spille selv om et jævla tre detter over telefonledningene, eller man bare er uten internett en stund og kjeder seg.

Edit:

 

Jeg øver meg online ja men får da kjeft for å ikke være lagspiller når jeg øver meg. Eller at det er for mange som vil fly.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...