Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ødeleggelsen så fantastisk som de skryter av?

Av alle trådene jeg har sett folk spille spillet, har ingen snakket om ødeleggelse av kartet.

Jeg og en jeg samarbeida med i co-op entra en parkeringsplass og gikk ut av en ruinhaug. Ødeleggelsen funker den!

Skal riktignok nevnet att det var noen tankser, rpg'er og ett par javelin missiler inne i bildet. :tease:

Skrevet

Gidder noen folk å hjelpe oss med å teste serveren vår, trenger 6 stk til for å starte game :)

Hadde vert fint om noen gadde nå :) Søk på Killing Limits i server browser :)

Skrevet

Battlefield er ganske overlegent på destruction sammenlignet med alt annet. I vanlige fps spill er du heldig om du kan knuse glassvinduer :p

• Liker 2
Skrevet

Jeg har forhåndsbestilt hos gamestop(ps3), så lurer litt om det er verdt et forsøk å dra til butikken og hente spillet nå?

De skal dessverre ikke holde nattåpent:(

Skrevet

Er ødeleggelsen så fantastisk som de skryter av?

Av alle trådene jeg har sett folk spille spillet, har ingen snakket om ødeleggelse av kartet.

Ble litt skuffet over hvor lite som ødelegges siden det har vært så stort fokus rundt dette:/

Men det tar ikke vekk så mye av spillegleden:)

Det jeg synes er bra er at, når noen har plantet C4 over hele huset og det sprenger, men du er utenfor huset kan du bli truffet av steiner og da vil du død. Vet ikke om noe mer som er nytt, har bare spilt Metro Beta'n.

Gleder meg til å se finishen! :)

Jeg har forhåndsbestilt hos gamestop(ps3), så lurer litt om det er verdt et forsøk å dra til butikken og hente spillet nå?

Kan prøve, de har sikkert strenge krav de skal følge!

Skrevet

Noen som har prøvd Co-Op? Det var faktisk farlig morro! :!:

Jepp, spillte igjennom nesten alle oppdragene igår på Normal. Får vel teste igjennom idag igjen på Hard. Man får jo nye våpner som man kan bruke i MP også der :new_woot:

Skrevet

JO! Jeg fikk sms fra dem at de hadde nattåpent. De sa de ikke skulle ha det, men så fikk jeg plutselig melding om at de skulle..

Skrevet

JO! Jeg fikk sms fra dem at de hadde nattåpent. De sa de ikke skulle ha det, men så fikk jeg plutselig melding om at de skulle..

Gamestop Bergen har iallefall nattåpent. De ringte meg i går.

Skrevet

Er der i det hele tatt noen negative sider ved å aktivere BF3 på PC via VPN ? Noen sier det blir låst til asiatiske servere, andre til tidssoner osv. men stemmer dette? Spiller jo vel med sin egen ISP etter aktivering uansett?

Skrevet

Er der i det hele tatt noen negative sider ved å aktivere BF3 på PC via VPN ? Noen sier det blir låst til asiatiske servere, andre til tidssoner osv. men stemmer dette? Spiller jo vel med sin egen ISP etter aktivering uansett?

¨

Du aktiverer spillet med VPN og skrur av VPN etterpå. Etter det vil alt fungere som vanlig.

Skrevet

¨

Du aktiverer spillet med VPN og skrur av VPN etterpå. Etter det vil alt fungere som vanlig.

Takk, var det jeg ville høre :)

Skrevet

Jeg får ikke logget på Battlelog. Det står bare "Your account is not allowed to login".

Har prøvd med VPN og proxy, men får ikke logget inn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...