Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det er med andre ord akkurat som jeg tenkte meg og altfor mange nektet for, nemlig at Beta grafikken er tilnærmet like krevende som retail :) Praise my psychic powers. Men du spiller med en Core 2 duo? Høres jo litt smått fantastisk ut at du klarer dra Ultra da :p

 

"lagg" er riktignok veldig subjektivt. Personlig syntes jeg det er fælt med under 40 fps, men 40/50+ gikk veldig bra i BF3 MP.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Fy faen det er ingenting i hele verden som jeg hater mer enn EA og Origin akkurat nå. Pga. origin er så jævla føkked up har jeg greid å lage 6+ accounts i prosessen med å få tak i veteran status på ps3en min. Og nå aner jeg ikke hvilken origin account jeg skal logge på battlelog med for å komme meg inn.

 

HAH! JAdda. Og nå kommer det bare feilmeldinger:

Your account is not allowed to log in.

 

 

Kan noen andre si om de har fått den samme meldinga eller om det bare er EA som har valgt meg ut som mobbeoffer?

Kokmmer meg heller ikke inn på battlelog med min ps3 id. Må nokk vente til torsdag

Lenke til kommentar

1.8gb systemminne bruker bf3... Greit å ha mere enn 2gb ram da :p

 

Takk for den, det ble vist et sett på 2x4gb ram på meg nå.

Bruker fort litt ram til diverse annet på maskina så 2x2gb får gå av med pensjon.

Brikkene jeg har fra før er vanskelig å oppdrive og ganske stive i pris så ble et helt annet sett.

 

Gawd sitter å ser på stream fra en som spiller, blir bare mer og mer fristet :dribble:

Lenke til kommentar

Fra battlelog-forumet :

Can EA/DICE give us an official statement on the use of VPN's and Proxies used to circumvent the regional release locks?

zh1nt0: It isn't illegal but we would advise against doing it and instead wait for the launch day of your territory.

Endret av frowen
Lenke til kommentar

Wow! Selv på MP lagger ikke ultra.

 

Med "lagger ikke", mener du 60 fps stabilt? og hvordan PC specs/resolution spiller du med?

Dette er vist speccsa:

 

Nvidia GeForce 480 GTX

4 GB RAM

Intel Core 2 DUo 3.0GHz

Windows Vista Home Premium

 

da er det nok ikke noe 60 fps+ på ultra med AA på max vil jeg tro, om han ikke spiller på en veldig lav resolution...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...