Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flere enn meg som synes at spillet fryser for ofte? Er jo bare en beta men det er ikke lenge til spillet blir utgitt.

Har ikke fryst en eneste gang for meg så, nei.

Skrevet

flere enn meg som synes at spillet fryser for ofte? Er jo bare en beta men det er ikke lenge til spillet blir utgitt.

Har skjedd med meg et par ganger... : (

Skrevet

Nei tar meg en pause fra alt mas og fjas rundt bf3, skal se en episode Blue Bloods! :D:thumbup:

Nei tar meg en pause fra alt mas og fjas rundt bf3, skal se en episode Blue Bloods! :D:thumbup:

Er det bra ?

Awesome, flere som ser på Blue Bloods.

Du Real, Tom Selleck er med, kan ikke være dårlig ;)

Tror jeg har fikset mitt frysings problem ved å spille i windowed mode ^^

• Liker 1
Skrevet

Er det bra ?

Awesome, flere som ser på Blue Bloods.

Du Real, Tom Selleck er med, kan ikke være dårlig ;)

Tror jeg har fikset mitt frysings problem ved å spille i windowed mode ^^

ty : )

Skrevet

Er det bare jeg som ikke har noe trøbbel med bf3 beta'en?? :whistle:

Uhyre sjelden jeg har problemer utover ingame bugs selv. Har blitt disconneted én gang og har fått CTD to ganger. På tilsammen snart 9 timer spillt.

Skrevet (endret)

For min del er det også veldig skjeldent at eg får problemer med serverene i seg selv.

Men så spiller eg så og si KUN på TV2 sine servere, om det er noe av grunnen er vel heller ikkje umulig, veldig gode servere! :)

Men såklart finnes det en del bugs da, men dette er ikkje retail versjonen, og eg er heller ikkje bekjymret over at det er kort tid til release. :)

Og btw, vis noen vil spille med meg, så kan dere adde meg som venn her:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/JVMyhre/

Endret av Mr. Myhre
Skrevet

Rart DICE ikke avklarer litt om hva de har tenkt å gjøre fra BETA til RETAIL. Så kunne vi fått vekk 90% av de samme postene på battlelog forumet. Begynner mildt sagt å bli litt latterlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...