Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Please avoid temptation and remain on these official servers while we work to have these servers dealt with.

Playing on those servers can cause your account to become compromised, stats to be altered or other issues to arise which may lead to having your account banned by EA.

 

Bazajaytee

 

EDIT: If you continue going on the servers over and over then it is a choice you are making on your own accord. Especially now you have been informed of the situation.

 

 

Jeg lukter en stats reset! (og det er deres feil :p )

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Please avoid temptation and remain on these official servers while we work to have these servers dealt with.

Playing on those servers can cause your account to become compromised, stats to be altered or other issues to arise which may lead to having your account banned by EA.

 

Bazajaytee

 

Ikke få brukern deres slettet nå under en mnd til release da! :)

Selvom det sikkert skal litt til.

Lenke til kommentar

Please avoid temptation and remain on these official servers while we work to have these servers dealt with.

Playing on those servers can cause your account to become compromised, stats to be altered or other issues to arise which may lead to having your account banned by EA.

 

Bazajaytee

 

Ikke få brukern deres slettet nå under en mnd til release da! :)

Selvom det sikkert skal litt til.

 

Gjør ikke meg noe om det blir færre spillere på beta, serverne er for fulle som de er.

Lenke til kommentar

Battle.no 8 har ingen spillere..vi kan jo bare håppe inn der? :p

 

Vi blir jo ikke 64 folk uansett så jeg ser ikke grunnen :p tror egentlig ikke vi blir 32 engang på dette tidspunktet og på en lørdag!

 

 

Du får prøve.. jeg tipper den er full innen 20 min :)

Liker ikke at man bare kan sette opp random server uten å være godkjent server tilbyder.

 

 

Edit: men det kan jo være et stunt for å resette stats og begynne en ny test periode.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...