Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

DICE burde i hvert fall gjøre noe så folk blir mer innstilt på å samarbeide.

Hvis man har en commander som fordeler oppdrag (f.eks. ta over flagg) til de forskjellige squadene, kunne det jo vært en mulighet for at man fikk litt ekstra poeng hvis man klarte det.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler ingen stor trang til commander når det ofte var småunger som var det. Sendte artillery på sine egne squads, og hørte aldri på requests.

 

Nå har jo BF2 hatt en mulighet der du kan ta mutiny vote mot commanderen. Og som oftest blir de fjerna, men da må også laget vote de ut. På de mest "respekterte" serveran kor folk spiller for å vinne stemmes alltid elendige commandere ut.

 

Dessuten va det bra at den med høyeste rang alltid ble commander om det va flere om plassen. Det va ett system som fungerte.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Til de som sporte:

 

Nei, det er ikke Commander i BF3. Ja, 64 players på PC og 24 på konsoll. Sjekk intervjuene med DICE. Alt står der.

 

Angående Commander kunne jeg ikke brydd meg mindre. Var som regel bare idioter som var commander uansett.. Er mange andre ting som er mye viktigere å få med fra BF2.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

No health bar ser det ut til... Dritt.. Og det blir den samme kjipe layouten fra Bfbc på ammo og mini map.. Grafikken er det ikke noe å si på.

Kommer jo hardcore modus også helt garantert, da har jo det ikke noe betydning. Da tåler man heller ikke mye skudd før man faller på bakken som er realistisk.

Det jeg er mest urolig for er at de bruker så mye tid og ressurser på singleplayer, det går jo utover multiplayer som liksom er det viktigste i spillet her.

Lenke til kommentar

Joda, det var mange dårlige commandere som bare ville få poeng med artilleri, men det var veldig morsomt de gangene da det var en god commander som fordelte squads til forskjellige oppdrag osv.

De kunne gjort det om til et slags base team som bare kunne bevege seg rundt i et begrenset området, der de har forskjellige roller, der de sender støtte til de andre i felten. Da kunne de også gjort en greie ut av at de også må forsvare basen av og til. Dette hadde vært åpent hele runden, slik at hvis noen roller ikke var fylt, kunne noen gå inn der og ta over.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Jeg syns det BF3 burde være mer som "Project Reality" (BF2mod). Mer realisme og samarbeid!!

I PR er kartene store, og du har mange forskjellige oppdragstyper. Ikke bare standard conquest mode. Jeg liker veldig godt den "Insurgency" moden hvor man skal finne våpen/ammunisjonskassene til fienden og eliminere dem.

Men det så veldig bra ut hittil! stå på DICE! :p

Lenke til kommentar

Joda, det var mange dårlige commandere som bare ville få poeng med artilleri, men det var veldig morsomt de gangene da det var en god commander som fordelte squads til forskjellige oppdrag osv.

De kunne gjort det om til et slags base team som bare kunne bevege seg rundt i et begrenset området, der de har forskjellige roller, der de sender støtte til de andre i felten. Da kunne de også gjort en greie ut av at de også må forsvare basen av og til. Dette hadde vært åpent hele runden, slik at hvis noen roller ikke var fylt, kunne noen gå inn der og ta over.

 

Ha ha ha :D

Alle vet jo at du IKKE fikk poeng for å drepe med artelleriet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til de som sporte:

 

Nei, det er ikke Commander i BF3. Ja, 64 players på PC og 24 på konsoll. Sjekk intervjuene med DICE. Alt står der.

 

Angående Commander kunne jeg ikke brydd meg mindre. Var som regel bare idioter som var commander uansett.. Er mange andre ting som er mye viktigere å få med fra BF2.

 

3 gode grunner til commander: Når det e en commander som gjør jobben sin.

1) Oversikt over kampen, delegerer tropper hvor det trengs mest

2) UAV - Istedenfor slik det e i COD med 3 - killstreak - 9 - killstreak osv.

3) Artilleristøtte når det e tanks og apc, som står samla i en engineer frenzy (om det bli engineer class tilgjengelig)

Endret av Samegerilja
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...