Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, så utrolig teit. Har ikke fått somla meg til å bestille, så bestillte isted. Ser nå at jeg jeg ikke får beta access før torsdag. Står på Origin siden at man får early access om man forhåndsbestiller, men står ikke noe om før 25.sep der.

 

Prøver å kontakte EA support via chatten nå, men er ikke akkuratt håpfull.

Lenke til kommentar

Hm, så utrolig teit. Har ikke fått somla meg til å bestille, så bestillte isted. Ser nå at jeg jeg ikke får beta access før torsdag. Står på Origin siden at man får early access om man forhåndsbestiller, men står ikke noe om før 25.sep der.

 

Prøver å kontakte EA support via chatten nå, men er ikke akkuratt håpfull.

 

Har vært nevnt flere ganger fra EA at en må bestille før 25. sep. Blant annet BF3 FAQen.

Lenke til kommentar

Hm, så utrolig teit. Har ikke fått somla meg til å bestille, så bestillte isted. Ser nå at jeg jeg ikke får beta access før torsdag. Står på Origin siden at man får early access om man forhåndsbestiller, men står ikke noe om før 25.sep der.

 

Prøver å kontakte EA support via chatten nå, men er ikke akkuratt håpfull.

 

Har vært nevnt flere ganger fra EA at en må bestille før 25. sep. Blant annet BF3 FAQen.

 

Har ikke sett det noe sted. Uansett dårlig at de ikke skriver det noe sted på siden man bestiller på. Får se hva ea chatter sier, tipper de genererte alle early access nøklene i går.

Lenke til kommentar

Hm, så utrolig teit. Har ikke fått somla meg til å bestille, så bestillte isted. Ser nå at jeg jeg ikke får beta access før torsdag. Står på Origin siden at man får early access om man forhåndsbestiller, men står ikke noe om før 25.sep der.

 

Prøver å kontakte EA support via chatten nå, men er ikke akkuratt håpfull.

 

Dette står under Battlafield 3 i origin hos meg:

 

BATTLEFIELD 3 BETA: FÅ ADGANG 48 TIMER FØR

FÅ ADGANG 48 TIMER FØR TILBUDET AVSLUTTES 25.09.2011

 

Kan hende de nylig la til dette tho...

Lenke til kommentar

Tok meg en kamp på Konsoll nå, og dette er det store som DiCE / EA skal komme med liksom? Grafikken suuuger jo balle. Det er mange andre spill i denne sjangeren som overgår BF3 i bildekvalitet vil jeg si, greit at det er en BETA, men det kommer ikke til å være store forandringene fra dette matrealet til den ferdige vare som kommer i butikken. Jeg holder meg til andre spill i vinter jeg, blir ikke noe BF3 for min del. Ikke for multiplayer i hvertfall.

 

-Soap-

Lenke til kommentar

så hvorfor får jeg kun 30-40 med alt på low med ati radeon 5870 4gb ram AMD Athlon 245?

 

 

 

men jeg får 80-90 med alt på high på crysis?

 

Jeg lo :rofl:

 

heheheh shity specks men når jeg får 100 fps på crysis burde jeg vel få mer på low men bf3 ??

 

Tviler fortsatt sterkt på at du drar Crysis så bra med den CPU'en asså.

Lenke til kommentar

Tok meg en kamp på Konsoll nå, og dette er det store som DiCE / EA skal komme med liksom? Grafikken suuuger jo balle. Det er mange andre spill i denne sjangeren som overgår BF3 i bildekvalitet vil jeg si, greit at det er en BETA, men det kommer ikke til å være store forandringene fra dette matrealet til den ferdige vare som kommer i butikken. Jeg holder meg til andre spill i vinter jeg, blir ikke noe BF3 for min del. Ikke for multiplayer i hvertfall.

 

-Soap-

 

BF3 skal spilles på PC !!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...