Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åfyfaen, denne tråden har gått amok! Umulig og få lese alle postene nå ihvertfall harhar.gif

Eg har fortsatt ikkje fått noe nøkkel i eposten, så er utrolig glad for at eg fikk en nøkkel av en bekjent! new_woot.gif

Hehe :D kos kos

• Liker 1
Skrevet

Noen som har forhåndsbestilt BF3 via Origin i dag som har fått sin betakey? Jeg fikk fingeren ut rundt 2- tida i dag, men har ikke mottatt noen nøkkel ennå.

http://www.ea.com/news/act-fast-for-early-battlefield-3-beta-access?ClickID=a5olnlwvs9tkrstvysvtryywzwayyv9vpsrn

Hvis du bestile først idag, så vil du ikke få pre-access. Du må vente til Torsdag som alle andre!

Aww, jaja :) Blir uansett beta da til torsdag. :D

Skrevet

Definitivt beta. Går ikke an å sette opp skikkelig custom key/mouse bindings. Mousewheel funker ikke i scrollbar menyer.

Pleier alltid å bytte SHIFT og RMB. Men må spille med default for nå.

• Liker 1
Skrevet

Bare for å få det ned i stein, den torrenten tidligere fra reddit fungerer sant?

Gidder ikke kaste bort tid å vente på den hvis jeg likevell må laste ned via origin på torsdag :p

Skrevet

Bare for å få det ned i stein, den torrenten tidligere fra reddit fungerer sant?

Gidder ikke kaste bort tid å vente på den hvis jeg likevell må laste ned via origin på torsdag :p

korruptkorrekt

Skrevet (endret)

Er det noen andre som ikke får opp den ruten der man skal sette inn cd-keyen i origin? Det kommer bare en tom firkant. Det samme skjer hvis jeg trykker på "finn venner".

Endret av Tim
Skrevet

Hvilken idiot sa det var caspian border med fly og dritt og møkk i betaen? er jo faen meg bare metro. Sånn sett er jeg skuffet. men bf3, oh yeah. Blir mange timer ja.....

Skrevet

må bare si det jeg syns ikke noe om dette spillet

Nr1 helt likt battlefield bad company 2 nesten

Nr2 krever pc til 20k med 2 ati radeon hd 6990

Nr2 ikke skyld på at dette er bare beta osv.

Skrevet

må bare si det jeg syns ikke noe om dette spillet

Nr1 helt likt battlefield bad company 2 nesten

Nr2 krever pc til 20k med 2 ati radeon hd 6990

Nr2 ikke skyld på at dette er bare beta osv.

Nr. 1: Så klart blir rush mode likt BC2 på et så lite map. Vent på full release med Conquest og andre maps.

Nr. 2: Du må ha alt på ultra for å spille det? Du trenger en pc til 9-10k for å dra det på High. Mulig mindre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...