Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt nedtur ja.. Forventa mer av en tittel som "End Game"...

Betydningen av "End Game" kan jo tolkes på mange måter dessverre :hm:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

DLC'ene virker litt for mye som et melkeprodukt... Angrer litt på at jeg kjøpte Premium nå.. Hadde klart meg med Aftermath og B2K.. Men vi får håpe at de gjør det bedre i BF4 som begynner å nærme seg nå!

Skrevet

Dessverre tror jeg realistisk sett at vi vil få se enda mer konsollifisering og fordumming av serien i neste iterasjon. I tillegg spår jeg at mikrotransaksjoner kommer til å presses inn for alt det er verdt. Men jeg håper jo på et under. :(

• Liker 1
Skrevet

Når salgstallene går imot fansene er det nok dessverre sånn ja. Old Schoolerne er en liten gjeng iforhold til skrikerungene som mener bf3 er verdens beste spill og ingen kan snakke stygt om det.

Håper BF4 bringer tilbake tingene jeg savner i BF3, men jeg tror det ikke akkurat.

Skrevet

Agh. har prøvd EndGameto ganger nå og dette ser jo bare ut til å være en ny versjon av fiaskoen AK ,bare med motorsykler i tillegg. :( Kjedelige & uinspirerende store tomme kart.

Skrevet

Vel, har ialelfall allered funnet én fornøyelig ting med denne utvidelsen. - Det er et mekka for å snipe tullinger med C4 på motorsykkel med javelin :green:

Og nøyaktig hvordan "sniper" man med en javelin? -_-

Skrevet

Tja, EG er bra, men når ikke opp til AM, men så er jo AM ment å ha tettere kart. CTF er et friskt pust!

Air superiority er sikkert gøy for folk som liker jets, men for sånne som meg som ikke liker jets, er det kjedelig å spille med gamemode rotation og det plutselig kommer. Damn, skulle virkelig ønske at det var en "next map/next game mode" funksjon på slutten av en runde, så man kan gå ut før det starter.

Skrevet

Vel, ettersom buggy'en ikke har noen varslingsystem for innkommende missiler, så vil det kunne bli en form for "skjult kill gjort på avstand". Hva man ønsker å kalle det orker jeg ikke å henge meg opp i. :)

Skrevet

Tja, EG er bra, men når ikke opp til AM, men så er jo AM ment å ha tettere kart. CTF er et friskt pust!

Air superiority er sikkert gøy for folk som liker jets, men for sånne som meg som ikke liker jets, er det kjedelig å spille med gamemode rotation og det plutselig kommer. Damn, skulle virkelig ønske at det var en "next map/next game mode" funksjon på slutten av en runde, så man kan gå ut før det starter.

Det er mulig i Battlelog å velge ingen game mode rotation og map rotation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...