Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har problemer med å få oppdatert? Når jeg logga meg på idag fikk jeg melding om at programmet kjøres på en annen maskin? Så fikk jeg spørsmål om jeg likevel ville logge meg på. Svarte ja. Så får jeg beskjed om å oppdatere. Forsøkte, men oppdateringa vil ikke fullføre. "Waiting for you to finish the installation", hæ? Jeg får også beskjed om at jeg må installere spillet?? Jaja, det ordner seg vel.....

Endret av ronron25
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Dagens oppdatering var kun en patch/game update.

 

End Game vil man kunne laste ned 12 Mars, men folk som ikke har kjøpt End Game må vel ikke laste det ned? Det er vel derfor de har dette separat?

 

Hvorfor kan jeg nå velge mellom end game servere på pc ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvorfor kan jeg nå velge mellom end game servere på pc ?

 

Pleier å være slik når man laster ned battlelog update, før en expansion pack.

 

 

55% og 255MBit/sek. Patchen bør være bra altså. Skal egentlig ligge på 600....

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

god damn, har de gjort noen endringer i våpen balansen i denne patchen? Eller er det bare jeg som er helt elending i kveld... 1 i K/D er dårlig til å være meg selv om jeg løper etter objectives som en idiot, og nå klarte jeg ikke det en gang.

Lenke til kommentar
god damn, har de gjort noen endringer i våpen balansen i denne patchen? Eller er det bare jeg som er helt elending i kveld... 1 i K/D er dårlig til å være meg selv om jeg løper etter objectives som en idiot, og nå klarte jeg ikke det en gang.

 

Tror ikke de har rørt våpen eller kjøretøy, utenom bug fixes.

 

Og jeg håper de lar ting være i fred nå, nå har det vært nok våpen og kjøretøy justeringer, og jeg synes ting fungerer fint slik det er nå.

 

Fader så tregt denne oppdateringen gikk! Ligger i mellom 100-150 KB/sec. Når jeg skaffet meg Premium for litt siden lastet jeg ned DLC'ene med 7 MB/s.

It better be good!

 

Min startet litt treigt, men gikk opp til det linja klarte. (3.1 MB/s)

Lenke til kommentar

Tror ikke de har rørt våpen eller kjøretøy, utenom bug fixes.

 

Og jeg håper de lar ting være i fred nå, nå har det vært nok våpen og kjøretøy justeringer, og jeg synes ting fungerer fint slik det er nå.

 

Ordnet seg etter første matchen. Var vel sikkert bare jeg som ikke fulgte godt nok med! :p

Lenke til kommentar

Men hva i all verden skal vi med en S-TAC?

For å springe rundt å blinde folk med vel :)

Jeg blir nok å holde meg til min trofaste REX. Der har man mulighet for 1 shot kill + at du klarer å ta ut flere enn bare 1 person pr magasin. Revolver er nok kanskje best på litt avstand, men der bruker man jo som regel primary uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har med meg den totalt latterlige MP443 for øyeblikket pga. "silent hunter" assigment. Der er det sikkert og visst at man ikke får noen one-shot kill. Den er så elendig at når man først kommer på såpass nære hold at den kan brukes, er det bedre å dra fram kniven istedet..

Lenke til kommentar

Noen her som spiller med mic og vil ha en gamling med? Har kun vanilla maps og b2k atm, men blir å kjøpe premium i neste uke. Noen som vet hvor man får det billigst? På Origin skal de ha 499 :O

http://www.prisjakt....t.php?p=1279067

Du kan joine oss i clanen: NorthernFightingNation.

Vi spiller mest i helgene, noen ganger i ukedager også. De fleste av oss har PREMIUM.

Nivået er: Just for fun!.

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...