Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når salgstallene går imot fansene er det nok dessverre sånn ja. Old Schoolerne er en liten gjeng iforhold til skrikerungene som mener bf3 er verdens beste spill og ingen kan snakke stygt om det.

Håper BF4 bringer tilbake tingene jeg savner i BF3, men jeg tror det ikke akkurat.

Tja, EG er bra, men når ikke opp til AM, men så er jo AM ment å ha tettere kart. CTF er et friskt pust!

Air superiority er sikkert gøy for folk som liker jets, men for sånne som meg som ikke liker jets, er det kjedelig å spille med gamemode rotation og det plutselig kommer. Damn, skulle virkelig ønske at det var en "next map/next game mode" funksjon på slutten av en runde, så man kan gå ut før det starter.

Tja, EG er bra, men når ikke opp til AM, men så er jo AM ment å ha tettere kart. CTF er et friskt pust!

Air superiority er sikkert gøy for folk som liker jets, men for sånne som meg som ikke liker jets, er det kjedelig å spille med gamemode rotation og det plutselig kommer. Damn, skulle virkelig ønske at det var en "next map/next game mode" funksjon på slutten av en runde, så man kan gå ut før det starter.

Det er mulig i Battlelog å velge ingen game mode rotation og map rotation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...