Ol'H Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Mortar er artig Mortar kan suge ballene mine. Faen når folk på Rush sitter ute av zona til attackers å bare pumper. 5 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Berre trykk på last ned, kjører visst frå DVDen så lenge du har den inne Å ja, takk for det er du helt sikker på dette?? Står at den laster ned og 14 timer igjen... Jeg var på 94% så kræsja pcen og når jeg nå installerer laster jeg ned spillet i stede for å installere fra Cden. Ser det på fort jeg laster ned. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Treg CD-rom? :!: Evt dra ut nettet og se hva som skjer da. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er jo folka det er noe galt med.. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som har problemer med Gamestop enda? Håper det bare ikke fucker seg opp, siden jeg har forhåndsbestilte det for 6 månder siden så kan det kanskje bli noe trøbbel? Regner med at det ikke kommer til å bli noe problem jeg henter mitt spill i kveld eller morgen tidlig (kommer ann på om jeg skaffer skyss eller ikke). Tror du jeg får med warfare-packen som de sier. Når du var i butikken spurte de spesielt om det da? Lenke til kommentar
seblar Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen måte jeg kan spille bf3 på idag? Fikk det i posten fra elkjøp, men kan ikke spille det pga lanseringsdato Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som har problemer med Gamestop enda? Håper det bare ikke fucker seg opp, siden jeg har forhåndsbestilte det for 6 månder siden så kan det kanskje bli noe trøbbel? Regner med at det ikke kommer til å bli noe problem jeg henter mitt spill i kveld eller morgen tidlig (kommer ann på om jeg skaffer skyss eller ikke). Tror du jeg får med warfare-packen som de sier. Når du var i butikken spurte de spesielt om det da? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Berre trykk på last ned, kjører visst frå DVDen så lenge du har den inne Å ja, takk for det er du helt sikker på dette?? Står at den laster ned og 14 timer igjen... Jeg var på 94% så kræsja pcen og når jeg nå installerer laster jeg ned spillet i stede for å installere fra Cden. Ser det på fort jeg laster ned. Ahh, fikk det til nå. Den lasta ned på 1mb/s og nå avslutta jeg installasjonen og starta den på nytt og nå er det på 12mb/s Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg må le litt. Her bruker folk masse tid og svette på å få seg en kopi av BF3. Bruke mange tusen på hardware er greit. Men en hundrings ekstra i origin for spill er som å banne i kirken. 5 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Ja... Må jo ha spillet fysisk Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Berre trykk på last ned, kjører visst frå DVDen så lenge du har den inne Å ja, takk for det er du helt sikker på dette?? Står at den laster ned og 14 timer igjen... Jeg var på 94% så kræsja pcen og når jeg nå installerer laster jeg ned spillet i stede for å installere fra Cden. Ser det på fort jeg laster ned. Ahh, fikk det til nå. Den lasta ned på 1mb/s og nå avslutta jeg installasjonen og starta den på nytt og nå er det på 12mb/s Fikk det til her og, måtte sette inn cdèn på nytt for at Origins skulle skjønne at den var der.. Jeg må le litt. Her bruker folk masse tid og svette på å få seg en kopi av BF3. Bruke mange tusen på hardware er greit. Men en hundrings ekstra i origin for spill er som å banne i kirken. Har ikke så mange valg når man har ræv internett linje forstår du! Ekke alle som bor sentralt! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 gleder meg til helgen når alt det pisspreiket har sluttet å samtalene i tråden starter å handle meir om selve topicen og innholdet i spillet. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen måte jeg kan spille bf3 på idag? Fikk det i posten fra elkjøp, men kan ikke spille det pga lanseringsdato Du må bruke vpn for å lure deg rundt aktiveringa. Hvis du bruker ps3 kan det spilles nå Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Vurderer å kjøpe g35 til 599,- fra komplett. Noen som har noe å si om det, negativt, positivt? Evt et annet headsett jeg burde gå for? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 "Vi opplever at mange som har bestilt Battlefield 3: Limited Edition har fått vanlig utgave. Dette skyldes en teknisk feil i fordelingen av varer hos oss. Vi har solgt oss tom for Limited Edition og dermed har orderene blitt erstattet med vanlig utgave. Vi jobber med en løsning for alle som er berørte og vi kommer med mer informasjon så snart en løsning er klar. De berørte vil bli informert via e-post!" Elkjøp Oi, den svir nok ja. Fikk vite i dag av Game at det er en liten sjanse for at jeg ikke får limited edition hvis jeg ikke kan hente ved midnatt eller selve lanseringsdagen. Litt dumt, men går forsåvidt greit for min del, har ikke mulighet for å hente spillet uansett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Vurderer å kjøpe g35 til 599,- fra komplett. Noen som har noe å si om det, negativt, positivt? Evt et annet headsett jeg burde gå for? Kjør på. Er det på så godt tilbud så gå for det. Fikk mitt for 4-500kroner på tilbud før her og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Lurer på poenget med Metro med Conquest64 egentlig er. Det første laget som tar B vinner. Resten av runden blir vi stående jokke på hverandre.. Lenke til kommentar
noxside Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Fikk man 2 eksemplarer av Limited Edition fra Gamezone i dag, en til meg og en til Lillebror. Huff gleder meg til kl 01:00 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg må le litt. Her bruker folk masse tid og svette på å få seg en kopi av BF3. Bruke mange tusen på hardware er greit. Men en hundrings ekstra i origin for spill er som å banne i kirken. Er helt enig med deg Selv har jeg kjøpt fra Origin og box fra gamestop. Dermed kunne jeg spille fra mandag med "proxy hack", og få bf3 esken. Den ekstra cd-key får lillebror Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Lurer på poenget med Metro med Conquest64 egentlig er. Det første laget som tar B vinner. Resten av runden blir vi stående jokke på hverandre.. Ja, det er helt latterlig dårlig planlagt av dice. Du har vunnet om du starter på siste delen av rush mode. Løpe til B og se alle camper i toppen av rulletrappa med RPG og granater. Det positive er at man får mye poeng som medic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå