Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, det regner jeg også med at den har, men den har fortsatt bare led, ikke xenon.

Og den kommer neppe på markedet før desire, i beste fall omkring samme tid.

Også vil jeg ikke nedgradere til 1.6, selv om det sannsynligvis bare er for en periode.

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Noen som har sett den noe annet sted enn netcom enda, for oss som ikke vil betale fullpris for telefonen. Jeg må jo uansett ha et annet abonnement når jeg får meg en telefon som dette.

 

Ventelo har denne inne :)

Kjøper min fra Ventelo ;) Bedrifts-shoppen til Ventelo sier 30.03.2010, lov å håpe... ;)

Lenke til kommentar

Jo, det regner jeg også med at den har, men den har fortsatt bare led, ikke xenon.

Og den kommer neppe på markedet før desire, i beste fall omkring samme tid.

Også vil jeg ikke nedgradere til 1.6, selv om det sannsynligvis bare er for en periode.

 

hvis du vil ha xenon så tror jeg at jeg har en SE k850i liggende, mener det er det på den :p

Lenke til kommentar

Har det også på min reservetelefon, nokia n82.

Jeg forstår bare ikke hvorfor ikke flere telefoner har det, det er jo det eneste som teller hvis man skal ta bilder i mørket :)

 

Fordi xenon ikke kan brukes når man filmer. Det man kunne ønske seg var begge deler. Ser det kommer mobiler med 2xLED - hvorfor ikke da 1 LED og 1 Xenon?

Lenke til kommentar

Da er HTC Desire bestilt fra Elprice.no.

 

Håper den får native divx-støtte kort tid etter lansering, at 32 gb microsd ikke er langt unna til fornuftige priser, og at Opera Mini 5 kommer i Android-utgave.

 

Lenge siden jeg har gledet meg til å få meg ny mobil. Håper denne ikke skuffer slik HTC HD 2 gjorde og blir en verdig arvtager til Omnia HD'en min. :cool:

Lenke til kommentar

Noen som har noen formening om hvordan kameraet på denne er? Er det bedre enn på Hero ? (for det skuffet...). Jeg vil gjerne ha en mobil med greit kamera i tillegg til Android og Sense... Hvis kameraet er crap, så kanskje man må gå for X10 i stedet (selv om det vil føles litt kjipt å miste sense...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...