Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elprice selger den for kr 3.899,- uten abb. Synes ikke det var så galt, og da slipper du å styre med oppsigelser...

 

Var da absolutt ikke så galt mtp at de selger Hero for 3799 nå. Hvilke ulemper er det egentlig med å forhåndsbestille? De kan vel ikke justere opp prisen for meg i etterkant av bestillingen?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet, finnes det ingen ulemper med å forhåndsbestille. Skulle du ombestemme deg eller finne den billigere et annet sted, kan du bare slette bestillingen. Har selv gjort dette en gang tidligere. Går fint så lenge ikke varen er sendt. De kan heller ikke sette prisen opp på din bestilling når du først har bestilt.

Lenke til kommentar

Sitter óg å begjærer denne telefonen (...get it?).

Hadde planer om å få min kjære bror til å sende meg en N1 fra statene, men forbrukerrettigheter og mulighet for smell i tollen har foreløbig forhindret at jeg ennå ikke har gjort det.

Var derfor meget glad den dagen Desire ble annonsert.

Ikke bare var de fysiske knappene tilbake, likte og det at HTC forsøker seg på sin første optiske trackpad.

Ulempene er jo selvfølgelig tapet av den ekstra mikrofonen (har ikke for vane å snakke i telefon på konsert/fest/støyende miljø uansett) og Talk-to-Text (tekstmeldingene mine har heller ikke for vane å være på engelsk).

Det jeg derimot er noe mer usikker på er varslingslys på selve telefonen.

Går fra en Nokia 6300 og har gjort meg svært glad i de to sidestilte LED-lampene på hver sin side av telefonen.

Til nå har også de fleste trackball-baserte androidtelefoner hatt LED'er under rullekula. Det jeg lurer på da er om trackpaden har noe lignende? Har trålet nettet men ikke funnet noe svar

 

Edit: Gratulerer med ny telefon! Mistenker jeg kommer til å gjøre det samme som deg i den nærmeste fremtid.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Det er en liten LED til høyre for HTC logoen, som du kan se ved 1:30 i denne

: )

 

 

men da spørs det akkurat hva funksjonen til denne er, med tanke på at den blinker konstant....

mulig det er noen innstillinger på dette, det vet jeg ikke.

 

men takk for opplysningen smeagolly

 

edit: ser nå at det ikke blinker før tlf samtalen som kommer inn, ble bare litt ivrig i skrivingen:P

Endret av jeez3000
Lenke til kommentar

Det er en liten LED til høyre for HTC logoen, som du kan se ved 1:30 i denne

: )

 

 

men da spørs det akkurat hva funksjonen til denne er, med tanke på at den blinker konstant....

mulig det er noen innstillinger på dette, det vet jeg ikke.

 

men takk for opplysningen smeagolly

 

edit: ser nå at det ikke blinker før tlf samtalen som kommer inn, ble bare litt ivrig i skrivingen:P

 

Ser greit ut, skulle likevel ønske at de var befant seg på sidene og lyste noe skarpere.

Da er jeg tom for argumenter, elprice neste...

 

Edit: ... og der var det gjort

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Jeg ser at netcom selger til ca 4000kr på dato 10/3. Er det noen andre som har så tidlig dato?

 

Lurer og på dette, synes 10.03 var veldig tidlig dato. Ringte og snakte med nettbutikken idag og i følge henne var det korrekt dato. Meeen, tror jeg venter til amobil har gitt ut test før jeg bestiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...