Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får bare håpe nedtellingen bare er veiledende og at butikkene vil få telefonene tilsendt før den 30.

Angående SE X10 mini pro; tror den egentlig er ment til å mette et annet marked enn Desire. Jeg går heller for god skjerm enn godt tastatur.

PS! For å korte ned ventetiden: cdon selger 16 GB minnekort til 230 kr for tiden, bare class 2 though...

Lenke til kommentar

Får bare håpe nedtellingen bare er veiledende og at butikkene vil få telefonene tilsendt før den 30.

Angående SE X10 mini pro; tror den egentlig er ment til å mette et annet marked enn Desire. Jeg går heller for god skjerm enn godt tastatur.

PS! For å korte ned ventetiden: cdon selger 16 GB minnekort til 230 kr for tiden, bare class 2 though...

 

Hva menes med class 2? Er class 1 bedre eller er class 3 bedre?

Lenke til kommentar

@Session: Class forteller om minste overføringshastighet på minnekortet. Jo høyere class (2 - 10), jo høyere overføringshastighet. I praksis har det ikke nødvendigvis den aller største betydning (Kjelde).

 

@Learntofly: 8 GB skal visst være noe av det som skiller Desire fra Nexus 1 (8gb vs 4 gb minnekort, finner ikke kilden).

 

@bufodil: Kjekt å ha? Neida, jeg synes det er en sikkerhet i tilfelle mobilen skal selges eller gis bort. Jeg har selv benyttet meg av reklamasjon etter 2,5 år.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på en ting med dere som sitter og sier at dere vil ha de fem år med reklamasjon.

Dere har vel ikke telefonene deres i fem år?

 

Så hvorfor bry seg? :)

 

Ehh... hva får deg til å tro at mobilen slutter å virke etter akkurat 5 år? Hva gjør du om mobilen slutter å virke etter 2 uker?

Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe denne og selge min HD2. Litt for stor skjerm for mine små hender (er i tillegg lei av WM).

 

Jeg lurer på om noen av dere kan svare på følgende spørsmål:

 

1. Jeg har fått veldig god lydkvalitet på HD2-en min, særlig etter å ha innstallert SRS WOW HD. Finnes det noe lignende i Android Market, evt er lydkvaliteten på Hero bra?

2. Bruker CorePlayer for å se på divx-filmer på min HD2, finnes det et lignende program for Android?

 

Dersom dette finnes blir det kjøp med en gang.

Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe denne og selge min HD2. Litt for stor skjerm for mine små hender (er i tillegg lei av WM).

 

Jeg lurer på om noen av dere kan svare på følgende spørsmål:

 

1. Jeg har fått veldig god lydkvalitet på HD2-en min, særlig etter å ha innstallert SRS WOW HD. Finnes det noe lignende i Android Market, evt er lydkvaliteten på Hero bra?

2. Bruker CorePlayer for å se på divx-filmer på min HD2, finnes det et lignende program for Android?

 

Dersom dette finnes blir det kjøp med en gang.

 

Ser ut til at både CorePlayer og SRS suite er under uvikling til android, så det er nok bare å smøre seg med tolmod.

Har selv ikke dyptgående erfaringer med Hero, men den lille lyttetesten jeg har hatt av Nexus One var positiv. Lite susing og generell klar lyd.

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på en ting med dere som sitter og sier at dere vil ha de fem år med reklamasjon.

Dere har vel ikke telefonene deres i fem år?

 

Så hvorfor bry seg? :)

 

For min del er det ekstra sikkerhet. Hadde jeg kjøpt en Nexus One fra USA (som er alternativet) hadde jeg hatt store problemer med å fått reparert den om det skulle ha oppstått noen problemer, selv om jeg hadde fått feil i løpet av det ene året HTC tar på seg ansvaret, rett og slett fordi jeg sannsynligvis måtte ha sendt telefonen til USA. Kjøper jeg derimot telefonen i Norge har jeg både muligheten til å få reparert telefonen innad i Norge, få en midlertidig telefon, samt at jeg faktisk har 5 års reklamasjonsrett i tilfelle telefonen skulle slutte å virke. Da har plutselig telefonen mye lengre potensiell levetid, selv om den kommer til å være utdatert da.

Lenke til kommentar

Brukere på Swedroid har sjekket med HTC hvordan det er med garanti for enheter kjøpt fra USA:

http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=4854

 

Thank you for your email.

 

The device is bought in the US, so if you live in Europe it will have to go to a Global Repair Centre.

The Global repair centre is in the UK.

 

You can still call the Swedish hotline, customer service to book in the device for the UK if repair will be needed in the future.

Endret av Spectre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...